Gå til innhold

Mediatråden for Forza Motorsport 3

Ranger emnet


Hansien

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Etpar av mine biler.

Irriterende at bildene blir så mye dårligere på pcen enn de er på tven :/ E30n er egentlig skikkelig rå oransj, men har fargen av tørr diaré når den kommer på pcen.

 

Datsun 510 med rått hjemmelagd sladdeoppsett. Den har litt for mye krefter til å være helt stabil, men med litt øving går det veldig bra.

Forza4-1.jpg

Forza6.jpg

 

Min noe trimmede Touareg, rundt 7-800hk oh 12-1300nm. Den er på ingen måte verken sprek eller god å kjøre...

Forza7.jpg

 

 

Ooog E30n. Eneste motoroppgradering er racekammer, eksos og filter.

Forza8.jpg

Forza9.jpg

 

Den er somsagt egentlig veldig fin oransj, men her ser den jo ut som en stor drit 8-|

-rolfi

xbox gamertag: rolfii

-BMW E28 528i

-BMW E21 320/6

-BMW E32 750i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Male dritt, ser fortsatt ut som dritt. :hammer

 

Den understyrer ikke, har kjøreegenskaper du aldri vil oppleve og er enda mulig å kjøpe nye deler til via forhandler, uten å være millionær. :)

 

Hvor gammel er du egentlig? Har du i det heletatt lappen? (Nei, bevis for at du har tatt Teoretisk Grunnkurs og har lov til å øvelseskjøre regnes ikke som å ha lappen.)

Endret av rolfi

-rolfi

xbox gamertag: rolfii

-BMW E28 528i

-BMW E21 320/6

-BMW E32 750i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den understyrer ikke, har kjøreegenskaper du aldri vil oppleve og er enda mulig å kjøpe nye deler til via forhandler, uten å være millionær. :)

 

Hvor gammel er du egentlig? Har du i det heletatt lappen? (Nei, bevis for at du har tatt Teoretisk Grunnkurs og har lov til å øvelseskjøre regnes ikke som å ha lappen.)

 

Traff den herren et sårt punkt?

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lagd meg en ny ordentlig driftingbil nå, valget falt på r33 da den er tøff i karrosen + grom lyd! har lagd dekoren selv:)

 

a.jpg

Forza9.jpg

Forza8.jpg

aa.jpg

 

sere nå at jeg skulle hatt mere kontraster på bildene, men på tv'n så så de ho helt råe ut, jaja

 

BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes!

http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe!

Gatebil Magazine Freelancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Traff den herren et sårt punkt?

 

Egentlig ikke, men jeg blir forbannet av unødvendige og utelukkende negative kommentarer. Legger du ut et bilde av en bil jeg syns er stygg så svarer jeg ikke og sier at bilen er stygg, da lar jeg heller være å kommentere i det heletatt.

-rolfi

xbox gamertag: rolfii

-BMW E28 528i

-BMW E21 320/6

-BMW E32 750i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den understyrer ikke, har kjøreegenskaper du aldri vil oppleve og er enda mulig å kjøpe nye deler til via forhandler, uten å være millionær. :)

 

Hvor gammel er du egentlig? Har du i det heletatt lappen? (Nei, bevis for at du har tatt Teoretisk Grunnkurs og har lov til å øvelseskjøre regnes ikke som å ha lappen.)

Hihihi!! Alltid arti å terge Beemer folk.

Men det va da svært så sår vi var da... :boxing

 

Har nok lappen (A, B, BE, M, S og T - hvis du ville vite) og den har jeg hatt i 15 år nå gitt. ;)

 

Det går nok mest i Audi her i gården. :)

 

@ Hansien: Tror han sto opp med feil fot i dag. Evt. så fikk han ikke noe av kjærringa i går kveld. :cruising:

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4
VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En noe letter modifisert Pontiac GTA

GTA.jpg

GTAx2.jpg

 

En middels tunet "Old" S4 (Sinnsyk flott lyd i denne!)

OldS4.jpg

OldS4x2.jpg

 

En Lettere tunet Q7 (582hk/1090nm) Seff på Ringen (hvor jeg har vært IRL, rolfi :D )

Q7002.jpg

Q7001.jpg

Q7003.jpg

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4
VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig ikke, men jeg blir forbannet av unødvendige og utelukkende negative kommentarer. Legger du ut et bilde av en bil jeg syns er stygg så svarer jeg ikke og sier at bilen er stygg, da lar jeg heller være å kommentere i det heletatt.

 

Du ble medlem her i 2003 iflg profilen din og ENDA har du ikke lært hvordan mange på bilforumet er?

 

Men nok oft her nå for en stund!

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår