Atle3 Skrevet Oktober 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2009 (endret) Har en seat med vw motor som jeg bruker som "jordebil" i et grustak. Bilen har stått akkuratt to måneder og starta fint som bare det men begynte og gå på to sylindre sikkert diesel som har rent tilbake og rusa den og da kom den. Sto og rusa bilen i en del sekunder så svartrøyken lå over hele området men når jeg skulle gi bånn gass fra halv gass bråstoppet den og jeg trudde at den druknet fordi den er juster noen runder inn på men når jeg skulle kinne den i gang igjen så ville ikke starteren slå inn men kom etter litt banking. Og så starta bilen bra igjen. Hvorfor f bråstopper motoren og starteren slår ikke inn og bilen blir og starte som om den har vært tom for diesel? Bilen oppfører seg som normalt når jeg starter/stopper med nøkkelen? Heldigvis skal skroten bilen til huggern, men hadde vert og kjekt solgt motoren i orden for disse er vel ganske populære med mekanisk pumpe? Passer vel i golf og slikt. Endret Oktober 15, 2009 av Atle3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Oktober 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2009 Hvis du har en lekkasje i dieselsystemet, kan det komme luft inn, og bilen vil stoppe periodevis, og være vanskelig å starte. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle3 Skrevet Oktober 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2009 Er ikke noe sånt. Jeg har hatt mange dieseler som har hatt mange problem, men dette er mystisk fordi bilen knaller i gang etter 2 måneder men bråstopper når jeg gir bånn gass på middels turtal. Holdt bilen på 5000 omd og da gikk den bra i ti min etterpå. Tyskersøppel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Oktober 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2009 Ta med deg en støvsugerslange type lang, tre den utapå eksosen, og inn i vinduet på bilern å sitt inni å nirus så tenker jeg problemene løser seg bedre enn å selge en motor som blir nirusa kald.... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle3 Skrevet Oktober 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2009 Blir ikke nirusa når den er kald nei. da sprekker toppen. Bilen står og går lenge etter kjøring og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lyngordon92 Skrevet Oktober 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2009 Er det ikke noe som heter at man ikke skal ruse kald motor fordi kamakslene er deln som får olje sist? Hvis det er hydrauliske ventilløftere burde oljen få opparbeide seg trykk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg