Rofstad Skrevet Oktober 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2009 Hei. Noen som har erfaring med disse tåkelysene? Hvordan de monteres, fungerer osv? =) Har også kjøpt inn devil eyes lykter som jeg tror vil bli kule sammen med tåkelysene. Kjører en Passat 3B (98) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williboy Skrevet Oktober 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2009 ja kjøp dem... har kjøpt akurat likens.. er knall! lett og koble opp. og montere. godt lys! Siter passat 1,8t 3b i eie bmw 318 1,8solgt-mazda626 2l solgt-golf,1.9tdsolgt-opel omega 2lsolgt-ford mondeo 2,5.v6solgt-honda crxsolgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williboy Skrevet Oktober 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2009 bare å se på bildene mine. ser ut som det er orginalt Siter passat 1,8t 3b i eie bmw 318 1,8solgt-mazda626 2l solgt-golf,1.9tdsolgt-opel omega 2lsolgt-ford mondeo 2,5.v6solgt-honda crxsolgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williboy Skrevet Oktober 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2009 btw. ser du er fra fauske.. legg ut noen bilder av bilen din da:) så får vi se:) Siter passat 1,8t 3b i eie bmw 318 1,8solgt-mazda626 2l solgt-golf,1.9tdsolgt-opel omega 2lsolgt-ford mondeo 2,5.v6solgt-honda crxsolgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rofstad Skrevet Oktober 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2009 Supert :D Har ikke fått dem enda, men skal prøve å få ut noen bilder når jeg har montert. Måtte kjøpe ny bryter med tåkelysfunksjon. Kjøpte meg bil for litt siden så nå skal den oppgraderes/styles litt :D Hva trenger jeg annet et tåkelysettet, bryter med tåkelysfunk. og kabelsett for ekstralys? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rofstad Skrevet Oktober 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2009 Hvordan fikk du av "grillen" som tåkelysene skal sitte i? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rofstad Skrevet Oktober 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2009 (endret) Heisann. Noen som vet hvordan jeg får ledninger fra ekstralys/tåkelys fra motorrommet til bryteren for lysene på en 98 Passat stv. =) Hei alle sammen. Som dårlig elektriker/mekaniker trenger jeg deres hjelp! Skal montere tåkelys på min VW Passat 98 stv. Idag har bilen standard hovedlykter (tror ikke det er tåkelys i de) og vanlig lysbryter som kan trekkes ETT hakk ut for tåkelys bak. Har kjøpt inn tåkelys og ny bryter som kan trekkes to hakk ut! For ikke så lenge siden stod det ekstralys forand på grillen, så ledninger ligger færdig opplagt. Disse er koblet til en separat bryter på dashbordet. Likner denne: Ønsker at tåkelysene skal fungere på den nye orginalbryteren. Jeg må vell klippe av koblingene/festene som går fra ledningen til den eksterne bryteren og sette på slike som går inn i kontakten til hovedbryteren til lysene? Slik som vist på et bildet jeg fant på nettet! Hva trenger jeg? :D Takker for alle svar! Fant nettopp ut at alle hullene i kontakten til hovedbryteren til lysene, er det ledninger i! Alle bortsett fra 11 og 12 på bildet! Finner jeg ferdig opplagte ledninger til tåkelys i motorrommet da? :D Endret Oktober 20, 2009 av Viking067 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rofstad Skrevet Oktober 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2009 Har funnet ut at pluggen som skal inn i bryteren (Euroswitch) til lysene allerede har kabler til tåkelys i seg. Men sliter med å finne disse i motorrommet. Noen som har erfaringer med dette og hvor jeg finner dem? Hva trenger jeg isåfall i tillegg for å montere? Kjører en 98 mod Passat Stv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2009 Har slått sammen alle dine tråder om tåkelys.Bruk denne tråden i framtiden istedenfor å opprette ny tråd for hvert problem. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat_turbo Skrevet April 16, 2010 Rapporter Share Skrevet April 16, 2010 Har funnet ut at pluggen som skal inn i bryteren (Euroswitch) til lysene allerede har kabler til tåkelys i seg. Men sliter med å finne disse i motorrommet. Noen som har erfaringer med dette og hvor jeg finner dem? Hva trenger jeg isåfall i tillegg for å montere? Kjører en 98 mod Passat Stv. hei, kjører en 97 passat sedan og finner ikke ledningene i motorrommet, lurte på om du har funnet dem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zefiro Skrevet April 17, 2010 Rapporter Share Skrevet April 17, 2010 men hvordan monteres disse "grillen" tåkelampene blir levert med?settes de inn der de org grillene sitter eller oppatpå de orginale? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
waqasy Skrevet April 20, 2010 Rapporter Share Skrevet April 20, 2010 Hei. Jeg har to par med sånne tåkelys liggende. Greide å bestille feil. og nå har jeg solgt bilen. begge to skal selges. send meg pm hvis dere er interessert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat_turbo Skrevet Mai 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2010 men hvordan monteres disse "grillen" tåkelampene blir levert med?settes de inn der de org grillene sitter eller oppatpå de orginale? disse monteres rett uttpå, bare skrues fast Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin91 Skrevet Juni 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2010 Har nettopp montert tåkelys på min passat, strakk bare ny ledning fra motorrommet å frem til dashn, å satte inn en bryter. ganske enkelt. Strakk ledningen gjennom den gummiproppa bak hanskerommet, bare se. Det er ikke så vanskli. Siter If it aint about cash, I dont really care. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zefiro Skrevet Juni 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2010 fant noen "penere" tåkelamper på ebay nå .. http://cgi.ebay.co.uk/VW-Passat-B5-3B-96-00-Fog-Light-And-Front-Bumper-Insert-/180514428141?cmd=ViewItem&pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2a077f94ed da er 1 sett bestillt til meg. blir stas å få på skikkelige spredere på passelaten ja:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg