EliteCorrado Skrevet Oktober 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2009 Jeg selger en G-lader kompressor fra en corrado G60 89mod. Denne ladet 0.7 bar under forrige test, men anbefaler en overhaling da dokumentasjon på siste overhaling ikke foreligger. Lurer på hva en slik en kan være verdt? Er forøvrig originalt ladehjul, ingen tidligere trim. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Desember 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2009 bump? Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel gt69 Skrevet Januar 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2010 gi meg en lyd på kor mangen km den e kjørt ca då :) så gir eg en pris ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laban87 Skrevet April 19, 2010 Rapporter Share Skrevet April 19, 2010 er den solgt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg