KeLoN Skrevet Januar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 Originally posted by EvenS Det sier nok mer om fetteren din, en om at 17 åringer får lappen:D Men er enig i at 16 åringer ikke er hendt til å ha lappen, innså det etter at jeg ble 18 og fikk den selv:) Jo, sant nok :P Men har mange flere historier om andre 17åringer som har vært innblandet i ulykker (som de selv har forårsaket) Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Januar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 Første gang jeg kjørte bil alene var jeg 11 år. Da hentet jeg min mor på jobben. Det var ikke så mye trafikk i Asker den gangen, ikke så mye Politi heller, for den saks skyld. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benzin Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Uten å lese resten av postene: NEI, jeg ønsker absolutt IKKE dissa moped freakene ut på veien og bak et ratt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xenon Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Litt interessant tanke... 16 åringer med billappen... ... og 14 åringer rundt på mopeder? Høres livsfarlig ut! :rolleyes: Siter -Kenneth Drift Happens! No guts no glory! http://www.kennethgroth.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Originally posted by Qee hmm, joda kollektivtransporten er ganske trygg! Den vanlige trafikken også: (Private bilder) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duxx0 Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Originally posted by Otto von Bismarck Første gang jeg kjørte bil alene var jeg 11 år. Da hentet jeg min mor på jobben. Det var ikke så mye trafikk i Asker den gangen, ikke så mye Politi heller, for den saks skyld. :D *forestiller seg at han bil kjører forbi, det ensete jeg ser er to oppstrukne hender på rattet og en lang spydspisslignende sak....* tror nok jeg må ta en alvorsprat med dette kvinnemennesket :D :D :D :P <offtopic> har noen andre enn meg gjort det morsomme lille trikset med en 2cv så det ser ut som ingen kjører :P </offtopic> men da er vel alle enige: 1. 16åringer bør IKKE få billappen 2. Øvelseskjøring burde begynne fra 14 3. 18år er lavt nok 4. 14åringer burde ikke få moppelappen 5. Snut er ut Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 6. Du skal ikke slå i hjel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene B Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Nei, det burde de absolutt IKKE... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Bollocks Skrevet Januar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2004 2. Øvelseskjøring burde begynne fra 14 Er du steingal??? Litt greit å rekke ned til pedalene før man skal begynne å kjøre bil. Nok av løker som lærekjører ute på veiene allerede!!! :rolleyes: Siter - 87' Toyota MR2 MK1 - 82' Toyota Starlet KP60 (rwd) - 85' Suzuki SJ413 Jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg