OlavE Skrevet Oktober 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2009 Hei. Bror min har ein 97-mod Sephia, og har ein del problemar med å få av startsperra når han skal av garde og rekke ferjer o.l.. Finst det ein enkel måte å kople ut heile startsperra? Finst det elles gode råd ang. dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fartinschanke Skrevet November 2, 2009 Rapporter Share Skrevet November 2, 2009 Jeg hadde lignende problemer med min. Det jeg gjorde var å forsiktig åpne fjernkontrollen' og rengjøre kontaktoverflaten på knappen du trykker. Bruk tørkepapir til dette. Når du åpner (bruk et stor flatt skrujern og brekk forsiktig opp fra siden), vil du se at mellom gummiknappene og metallplaten den skal trykke ned er dekket med svart materie. Tørk dette vekk, klem fjernkontrollen sammen og test på bilen. Hos meg var dette ren medisin. Håper dette kan hjelpe deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavE Skrevet November 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2009 Tusen takk skal du ha :). Tipset skal vidareformidlast, så får vi sjå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg