Gå til innhold

Cab prosjekt

Ranger emnet


BOS

Anbefalte innlegg

Etter mange år uten prosjekter, så er jeg tilbake:)

 

Har kjøpt meg en 86 mod cab, med 1,8 motor. Så nå har jeg masse spørsmål. Jeg vet at jeg kan finne mye om jeg søker og leter litt, men lettere å spørre og grave litt selv. Prosjktet starter ikke for fullt før høsten 2010, pga påbygg av hus, men noe skal jeg da få gjort før sommeren:)

 

Hva er spesielt med en Karman, hva betyr det?

Hvor handler dere i utlandet, linker?

Hvor får man tak i '90 fangere med kurvelys?

Har altid hatt stooore hjul, men denne skal få 14" har jeg tenkt. Justerbart senkesett er i havn, men hvor breie felger kan jeg ha uten å måtte kappe veldig mye?

Hva slags motor bør jeg gå for, når jeg har tenkt meg et sted mellom 150-200 hk., og girkasse?

Kan jeg bruke G60 bremser, eller må jeg gå for noe annet?

 

 

Håper noen gidder å gi meg noen hint her. 1 mai 2011 SKAL den være ferdig, men vil bli brukt litt sommeren 2010 også!!!

Endret av BOS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

90-fangere til golf1/cab får man sikekrt orginalt, men tror ærlig talt det hadde sett bedre med tilpassede 90-fangere fra golf2, da de er litt finere.

Vet mange handler dette hos Norsk bildelsenter på liertoppen...

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, jeg mente også at 2'er fangere var breiere. Når jeg var mest aktiv i miljøet sist så digget jeg 1'er Golfen til Kenneth Olsen i fra Drammens område. Hadde selv en myyyye påkostet 3'er Golf den gangen, midten på 90 tallet:) Noen som husker hva slags motor han mr. Olsen hadde? Noen som har forslag til hva jeg kan putte i? Har ikke helt bestemt meg for å gå for gassere eller ikke. 2 stoooore Webere er jo jævlig kult, men mye pes ved eu-kontroller.

 

Forslag mottas med takk:) Drivaksel må jeg ha nååååå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Noen som har dører, panser, bakluke, skjermer, håndbrekk mekanisme med håndbrekk stanga og dashbord med deksler.

 

Har såvidt starta litt på den svarte:) På den er målet først og fremst å få på skilter. Har renset den for masse lednigner fra alarm, handsfree og masse stereo greier. Skal nå gå over bremser, ordne blinklys og litt småteri som må gåes over.

 

Den røde står trygt å godt på plassen sin. Den lekker bitte granne bensin, men finner ikke ut hvor:( Driver og jakter litt etter en 16v motor til denne.

 

Har fortsatt RS-fangere tilsalgs. De som sitter på den svarte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår