BOS Skrevet Oktober 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2009 (endret) Etter mange år uten prosjekter, så er jeg tilbake:) Har kjøpt meg en 86 mod cab, med 1,8 motor. Så nå har jeg masse spørsmål. Jeg vet at jeg kan finne mye om jeg søker og leter litt, men lettere å spørre og grave litt selv. Prosjktet starter ikke for fullt før høsten 2010, pga påbygg av hus, men noe skal jeg da få gjort før sommeren:) Hva er spesielt med en Karman, hva betyr det? Hvor handler dere i utlandet, linker? Hvor får man tak i '90 fangere med kurvelys? Har altid hatt stooore hjul, men denne skal få 14" har jeg tenkt. Justerbart senkesett er i havn, men hvor breie felger kan jeg ha uten å måtte kappe veldig mye? Hva slags motor bør jeg gå for, når jeg har tenkt meg et sted mellom 150-200 hk., og girkasse? Kan jeg bruke G60 bremser, eller må jeg gå for noe annet? Håper noen gidder å gi meg noen hint her. 1 mai 2011 SKAL den være ferdig, men vil bli brukt litt sommeren 2010 også!!! Endret Oktober 30, 2009 av BOS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Oktober 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2009 Alle Golf1 cab ble bygget hos Karman så er ikke noe spesiellt det. Ellers anbefales Parts&Retards for alle deler du trenger. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Oktober 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2009 90-fangere til golf1/cab får man sikekrt orginalt, men tror ærlig talt det hadde sett bedre med tilpassede 90-fangere fra golf2, da de er litt finere. Vet mange handler dette hos Norsk bildelsenter på liertoppen... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOS Skrevet Oktober 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2009 okej, men passer golf 2 fangere uten alt for mye tull? Det er viktig at dette skal se bra ut:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Oktober 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2009 okej, men passer golf 2 fangere uten alt for mye tull? Det er viktig at dette skal se bra ut:) Nei, de er endel bredere og må da kuttes inn og plastsveises. Hold deg til vanlig clipper. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOS Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2009 Takk, jeg mente også at 2'er fangere var breiere. Når jeg var mest aktiv i miljøet sist så digget jeg 1'er Golfen til Kenneth Olsen i fra Drammens område. Hadde selv en myyyye påkostet 3'er Golf den gangen, midten på 90 tallet:) Noen som husker hva slags motor han mr. Olsen hadde? Noen som har forslag til hva jeg kan putte i? Har ikke helt bestemt meg for å gå for gassere eller ikke. 2 stoooore Webere er jo jævlig kult, men mye pes ved eu-kontroller. Forslag mottas med takk:) Drivaksel må jeg ha nååååå:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOS Skrevet Oktober 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2009 Bilde av prosjektet:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOS Skrevet Oktober 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2009 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOS Skrevet Oktober 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2009 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOS Skrevet November 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2009 (endret) Her er en dele bil som skulle ha vært brukt til prosjektet, men altfor god til å slaktes. Denne vil få noen forandringer, men ikke så mye synlig.. Noen som vil ha RS-fangeren??? Endret November 8, 2009 av BOS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOS Skrevet November 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2009 Noen som har erfaring med 165/45-15 på 8" breie felger?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet November 7, 2009 Rapporter Share Skrevet November 7, 2009 om du ønsker 90 fangeren til golf 1 så har jeg komplett sett som passer til golf1. det er særdeles god passform, disse er i plast og ikke glasfiber. send pm on du er interessert. mvh RA Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOS Skrevet November 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2009 om du ønsker 90 fangeren til golf 1 så har jeg komplett sett som passer til golf1. det er særdeles god passform, disse er i plast og ikke glasfiber. send pm on du er interessert. mvh RA Jepp, jeg tar de:) Sender deg en PM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOS Skrevet Desember 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2009 Noen som har dører, panser, bakluke, skjermer, håndbrekk mekanisme med håndbrekk stanga og dashbord med deksler. Har såvidt starta litt på den svarte:) På den er målet først og fremst å få på skilter. Har renset den for masse lednigner fra alarm, handsfree og masse stereo greier. Skal nå gå over bremser, ordne blinklys og litt småteri som må gåes over. Den røde står trygt å godt på plassen sin. Den lekker bitte granne bensin, men finner ikke ut hvor:( Driver og jakter litt etter en 16v motor til denne. Har fortsatt RS-fangere tilsalgs. De som sitter på den svarte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leken90cab Skrevet Desember 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2009 foreslår at du hiver rs-fangerne på bålet, slik at de aldri blir å se på en einser igjen;) Ellers spennende prosjekter, kommer til å følge med her! Siter 98 Golf 1,6SR/ 08 Touran 1,9TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg