coworth-racing Skrevet Oktober 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2009 Vurderer og sote blinklysene framme på min vw passat. Og lurer derfor om det er noen regler som sier hvor mørke blinklysene kan være. Så lenge man ser lyset godt og at det blinker oransje? Siter - 1997 VW Golf 1,9 TDi Variant - 1994 VW Passat 1,9TD Kat. Variant - Prosjekt - 1976 Mazda 818 (restaurering/gatebil-prosjek) ...og snart en G2 og en Jetta mk2 ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exposito Skrevet Oktober 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2009 det er egentlig ikke lovt å sote lyktene i det heletatt, men jeg har sotet lyktene på min passat og de ble nesten helt svarte. bilen gikk også gjennom pkk med de sotete lyktene. kan ta et bilde i morgen av hvordan det ble på bilen. Siter 1989 VW Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Oktober 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2009 Alle lykter skal være e-merket, og den merkingen bortfaller ved soting eller annen modifisering. Slik er ihvertfall reglene, men det går veldig ofte greit allikevel. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Oktober 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2009 Du som har sånne melk og brød bil. Er det ikke en million tilbydere av "orginalsota" blinkers til den? Og dertil hørende lave priser. :) Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coworth-racing Skrevet Oktober 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2009 Prøvde og sote lyktene mine idag... Hadde gammel solfilm liggende som ikke kom til og bli brukt... Resultatet: Ble for mørkt...filmen har 4% lysgjennomtrenging... noen som har toning og anbefale om jeg skal bruke film? 50% eller noe? Siter - 1997 VW Golf 1,9 TDi Variant - 1994 VW Passat 1,9TD Kat. Variant - Prosjekt - 1976 Mazda 818 (restaurering/gatebil-prosjek) ...og snart en G2 og en Jetta mk2 ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg