JvhCossie Skrevet Oktober 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2009 A3 med gamle TDI motoren. Går på 0.4 hvis man kjører pent. :D Ellers er VW alltid rett når man skal ha Diesel spes grunnet dritbillig forsikring. Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Concker Skrevet Oktober 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2009 vurdert en opel omega b kanskje? er ikke noen liten bil, heller tvert i mot men du får veldig mye bil for pengene. jeg pendler fram og tilbake fra skole nå og har brukt veldig lite drivstoff ved normal kjøring. Er jo en stor bil med masse av plass og mye utstyr. Eks denne: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19183920 Er hverfall utrolig gode biler som støyer lite, og fungerer fint som ferie bil også. Evt en vectra som blir litt mindre igjen. Siter Audi A4 Sedan, 2.4l Quattro 98" ------------------------------ Opel Omega B 2.0 16V 95" ------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla666 Skrevet Oktober 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2009 OK. hvor mye bruker omegaen på mila da`? høres bare litt rart ut at en 2.0L bensin bruker lite på mila. Noen her som har prøvd de 1,4 polo diesel bilene? blir det for dødt til og ligge på motorveien? Syntes de er litt kule utsendemessig også.:happyhappy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Oktober 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2009 Polo med 1,4tdi går ganske bra faktisk :) Forbruket er vel rundt 0,4 eller noe, så det kan man heller ikke klage på :D Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Screamingeagle Skrevet Oktober 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2009 Jeg ville sett på A3 med 1,9tdi. Det finnes vel sikkert biler som er billigere i innkjøp og drift, men hvis du skal tilbringe mye tid i bilen er det jo litt viktig å ha det bra også. Problemet er vel her at disse ligger litt over ditt budsjett. 1,6 bensin bruker ikke mye suppe den heller, så man skal kjøre MYE for å spare inn de kronene man legger ut ekstra for å få en dieselmotor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla666 Skrevet Oktober 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2009 Mhm. jeg tror nok at jeg burde prøvekjøre a3\polo osv. Hvor langt går en a3 1,6 før den begyner og svette og skrike da? Helt enig med at man burde sitte godt og ha en stille og god bil når man skal kjøre langt! er vell egentlig det som først gjorde at jeg fikk lyst til og bytte ut toledoen, siden den rister og knirker hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet Oktober 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2009 Skal du i det heletatt vurdere en polo\golf med 1.6l, så sjekk km stand. Har de kjørt over 100k så er det store sjanser for at kassa ryker, og det er DYRT! Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Screamingeagle Skrevet Oktober 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2009 En A3 med manuell kasse går stort sett LANGT før det begynner å bli sirkus. Når det gjelder Polo har dama en fra 2002. Den er behagelig å kjøre og bruker lite suppe, men den kan ikke måle seg med en A3. Men så koster også en A3 ganske mye mer enn en Polo. Når det gjelder driftsikkerhet vil jeg påstå at A3 er bedre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Screamingeagle Skrevet Oktober 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2009 Denne er nok ikke et dårlig kjøp. Her kan du få bruktbilgaranti også, hvis du vil være på den sikre siden. Disse går langt, masse bil igjen her. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19341365 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Oktober 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2009 Eller en Caddy 100 Tdi. Billig på alle måter og en fresk bil. :D Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Oktober 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2009 Bare husk at et lavt drivstofforbruk ikke er ensbetydende med lave driftskostnader... Hva koster service? Deler? Reprasjoner? Forsikring? Dekk? Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle3 Skrevet Oktober 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2009 Bare husk at et lavt drivstofforbruk ikke er ensbetydende med lave driftskostnader... Hva koster service? Deler? Reprasjoner? Forsikring? Dekk? Smarteste jeg har hørt på lenge. Folk skjønner seg ikke på slikt. Naboen klaga på at dodge vanen til pappa brukte mye bensin og dyr i drift men når naboen la ut om reperasjoner på caravella regna de ut at den caravella med 75 hk diesel og manuel var 10000 kr dyrere og kjøre i året en v8 bensin automat. Dodgen er jo overdimensjonert i alt som er så den er det selfølgelig ikke reperasjoner men den tyske driten måtte de demontere fronten for reg reim bytte og byttet topp og slikt. Blir fort dyrt da, Bare noe og tenke over når man skal kjøpe bil. Så den forden exursionen som ble lagt ut her er jo et supert kjøp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiaMiata Skrevet Oktober 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2009 Unnskyld meg, men er ikke dette et bilforum? Det er da folk som har peiling på bil som er her, hvorfor nevnes det kun ford, opel, Audi, mercedes og vw? Jeg ser ikke på noen av disse som økonomiske biler? Greit at polo eller audi bruker helt passelig mye på mila, men hva koster en polo eller a3 i verkstedet da? Og de ryker jo ikke sjeldent. 1500 kr timen? Dette ser jeg på som kvalifiserte biler til hans behov http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19432597 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19318853 Eller andre ting av Feks Toyota, Mazda.. .Hyundai? Det er i hvertfall eveighetsmaskiner, dermed billig å ha, du får mest igjen for pengene når du selger de og de bruker ikke akkurat mye. Vet ikke om jeg er helt tett nå jeg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Oktober 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2009 Unnskyld meg, men er ikke dette et bilforum? Det er da folk som har peiling på bil som er her, hvorfor nevnes det kun ford, opel, Audi, mercedes og vw? Jeg ser ikke på noen av disse som økonomiske biler?Greit at polo eller audi bruker helt passelig mye på mila, men hva koster en polo eller a3 i verkstedet da? Og de ryker jo ikke sjeldent. 1500 kr timen? Dette ser jeg på som kvalifiserte biler til hans behov http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19432597 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19318853 Eller andre ting av Feks Toyota, Mazda.. .Hyundai? Det er i hvertfall eveighetsmaskiner, dermed billig å ha, du får mest igjen for pengene når du selger de og de bruker ikke akkurat mye. Vet ikke om jeg er helt tett nå jeg? Og du har prøvd noe annet enn å koke ris... Eller har du prøvd f. eks en MB 250D? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiaMiata Skrevet Oktober 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2009 Og du har prøvd noe annet enn å koke ris...Eller har du prøvd f. eks en MB 250D? Ja har prøvd andre ting, men grunnen til at jeg nevner "ris" biler er fordi det er verdens beste biler. Uten å måtte diskutere det. Mazda er på papiret bilene med minst feil, og toyota er bilene man får mest igjen for når man selger de og de som har de mest fornøyde kundene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg