Gå til innhold

denon dca 800

Ranger emnet


Macgyver

Anbefalte innlegg

Tror jeg har liggende en slik, er d ikke en 6 kanaler? det tror nemlig jeg, (den har ei lita vifte og greier) hvis d er denne leverer den 6*50 WRMS skikkelige Watt that is! :D

Og du kan brokoble alle kanalene til f.eks. 3*~100W...

-96 Saab 9000 2,3T -Litt futt..

-86 Rekord 2.2i -Masse ville gamp ;-p -Spiker nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører DCA800, jeg.. funker som krutt. Forsterkerteknologien har sikkert kommet et stykke siden tiden da denne var på topp.

Men til mitt bruk er den super. Hovedsaklig fordi man trenger kun 1 forsterker til å drive alt.

2front, 2 6x9 og 1 woofer, feks.

Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln -

ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Macgyver

har lyst å få den sveivd i gang, men det er sikkert ikke bare bare, er ikke lyd på den,,,,Men om den er noe bra kan den kansje vere verd å fikse...

 

Det der er en god gammel klassiker, Denon DCA800 var min første seriøse forsterker i 1992, spiller meget godt og med godt skyv i bassen. Husker jeg brukte den på 2 frontsett fra Boston og 1 15" Cerwin-vega! XL15. Puh det var tider det gitt!!!

 

For all del fiks den, det er den verdt.

 

Mvh

 

Roy

Roy Andersen

TRU

Cerwin-vega!

VIBE

Lanzar

Pyle

 

www.soundpressure.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Macgyver

står dato på den og....:D 1990,,,, 14 år gammel...

 

Hvordan er det med kondensatorer da ? tørket ut ?

 

hva ville noe slikt kostet å reppe `da `?

 

Nye kondiser er ikke dyrt, bytt de samtidig, vel den må nok feilsøkes før en endelig pris kan gis, men regn med et par lapper med jobb og deler.

 

Mvh

 

Roy

Roy Andersen

TRU

Cerwin-vega!

VIBE

Lanzar

Pyle

 

www.soundpressure.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår