Zeta Skrevet Januar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 Aiwa CDC-MP3R 45x4 watt Cd veksler kontroll leser cd-r/rw leser mp3 Aux in Telephone mute 2 linjeutganger Flip-front Følger med rattkontroll En grei cd spiller som er fint brukt og i god stand. Stort lettlest display. støtter lange filnavn og id3 tag. Jeg vil gjøre oppmerksom på att det ikke er iso kontakt med spillern. Selger den for 1000 kr + frakt Siter - '92 Honda civic vti - '99 Honda Integra type R - (solgt) - '92 Honda civic vti (solgt) - - '93 Honda crx del sol vti (solgt) - - '95 Honda Accord 2.0i (solgt) - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blix1 Skrevet Januar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2004 hva er en iso kontakt? er den solgt? Siter 98 Skoda Felicia 1,3 stv x 83-BMW 520i x 83 VW GOLF GTI x 83 Ford Granada 2.8l ghia (STJELT) x 85 Toyota Corolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Januar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 Rivd ut av en bil , ukjent eier kiddie Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Januar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 Tviler sterkt på det siste utsagnet... @Zeta Kunne kanskje vært interessert ettersom jeg trenger en CD-spiller i nye vinterbilen min... Send meg en mail hvis du fortsatt har den? Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Januar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 hehe. jeg ble frastjålet en sånn spiller for litt over et år siden :P Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Januar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 Jeg fikk også en uhyggelig opplevelse med gamlebilen ang. stereoanlegget, men det blir for drøyt å hinte til at folk som selger CD-spilllere billig nødvendigvis besitter tyvegods. Kan jo hende vedkommede bare ønsker å faktisk få solgt spilleren litt raskere enn hvis den skulle være et par hundrelapper dyrere? Anyways, i den perioden jeg har hatt kontakt med Zeta gjennom Club Honda virker han til å være en rederlig og grei fyr så jeg står på mitt og tror at det blir for drøyt om å komme med slike forslag ubegrunnet... My two cents... Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Januar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 hehe. jeg bare slengte fram en komentar. er uansett så lenge siden at om det hadde vært min spiller så hadde jeg ikke grått en tåre. fått igjen penger for den og var rett og slett ikke fornøyd med den. hehe. spillern fungerte fint hele tiden. bortsett fra i store dumper. men det gjorde RF sin. den holdt i alle forhold :D helt til den og ble stjælt da. så nå er det slutt på stereo i bilen. her går man for orginal kassett spiller fra 87 :D Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg