Gå til innhold

"bilkjøp" som gikk galt ,og biler med lavt bensinforbruk!

Ranger emnet


Trudy

Anbefalte innlegg

En muntlig avtale er like bindende som en skriftlig, MEN du har ikke noe å vise til. Da blir det ord mot ord... Finn deg en ny bil :)

 

Hvis jeg hadde vært deg, ville jeg kjøpt meg en bil med liten dieselmotor...

 

Ok, har du noen eksempel å komme med på biler med liten dieslmotor? Jeg har ikke mye peiling som du sikkert skjønner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter forslaget til Yelesent, dette er supre biler som går billig.

 

Som andre sier her, en kan finne store biler med lavt forbruk. Min bmw bruker 0.63 på langkjøring. Jeg forstår at du helst vil ha en liten nusselig bil mht manøvrering osv, men sikkerheten er generelt bedre i en litt større bil samtidig som at du får med deg litt mer. Det som skjedde deg høres kjipt ut, tror nesten jeg ville droppet å lage noe styr utav det og heller tenke at det var skjebnen, evt en skytsengel som beskyttet deg mot et dårlig bilkjøp :)

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du skal prøve å gå videre på en muntlig avtale, GUDD LØKK! Men ikke kom å grin etterpå når du har kasta bort xxxxx antall kroner på advokat++ ;) Med andre ord, kom over det, og finn en ny bil! :) Dessuten er det nok anale regelryttere her i landet.... Tåler man ikke at ting går en litt i mot her i livet så kommer man ikke langt!

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår