Ziroh Skrevet Oktober 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2009 (endret) Hei! :) Jeg er på jakt etter litt stereo.. Det jeg trenger er: - Bass element(er) (Kan være uten og med kasse, er det ikke kasse bygger jeg en, og helst 12" :)) - Forsterker til å drive en grei bass Jeg skal ikke ha noe som dunker så bilen rister som da koster MYE! Jeg har ikke sååå mye penger så lommeboka stopper fort om det er bare dyre ting ! Så har du noe av dette, ta kontakt på mail -----> t-.b@live.no ;) - Tommy Endret Oktober 11, 2009 av Ziroh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ziroh Skrevet Oktober 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2009 Etter at jeg fikk tak i ny bil har det blitt endringer i planene, første post oppdatert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sebring98 Skrevet Oktober 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2009 Hei! :) Jeg er på jakt etter litt stereo.. Det jeg trenger er: - Bass element(er) (Kan være uten og med kasse, er det ikke kasse bygger jeg en, og helst 12" :)) - Forsterker til å drive en grei bass Jeg skal ikke ha noe som dunker så bilen rister som da koster MYE! Jeg har ikke sååå mye penger så lommeboka stopper fort om det er bare dyre ting ! Så har du noe av dette, ta kontakt på mail -----> t-.b@live.no ;) - Tommy Har du sett på mailen din? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK2 Skrevet Oktober 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2009 SE her:http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=19431251 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jo_haugland Skrevet Desember 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2009 Hei. jeg selges min sub i kasse. Gå inn på finn.no og søk på finn kode 20234821. prisen kan diskuteres. MVh Jonathan haugland Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg