Gå til innhold

E36 instrumentene sviker! Film i link, har samme problem!!

Ranger emnet


^Th0mas^

Anbefalte innlegg

Hadde samme problem på min E36 når nylig. Det fikse faktisk seg selv innen 2 dager :) Tror det er et generelt problem på E36 og mange har byttet ut hele instrumentpanelet for å fikse det. Hvis problemet vedvarer, så ville jeg sjekket kontaktene bak på instrumentpanelet, så sjekket at alt av sikringer sitter godt festet...

`09 Ford Mondeo Titanium S (venter utålmodig på den nye bilen :)

`91 BMW 318 (midlertidig bil, restaureres)

`08 Ford Kuga 4x4 (solgt)

`07 Ford Mondeo 5-dørs (James Bond, solgt)

`91 Volvo 240 stv (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde samme problem på min E36 når nylig. Det fikse faktisk seg selv innen 2 dager :) Tror det er et generelt problem på E36 og mange har byttet ut hele instrumentpanelet for å fikse det. Hvis problemet vedvarer, så ville jeg sjekket kontaktene bak på instrumentpanelet, så sjekket at alt av sikringer sitter godt festet...

 

Tror jeg går for å bytte panel, da mange har hatt suksess med det.

 

MEN: Hvordan blir det nå dersom jeg bytter panel? Hva med data som ligger i det gamle panelet? Og hvordan vet jeg om paneler fra "andre" modeller vil passe til min? Jeg har en 318i 94 mod, og har tilbud om et panel som har vært i en 318is 92 mod!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg rett, så følger kilometertelleren panelet, mao din bil vil vise kmstanden fra den 92`318 is.

 

Tror ikke det skal være stor forskjell på de 2 panelene, men kan sjekke Haynes boka seinere. Eventuelt så kan du sjekke delefilmer hos GS bildeler...

`09 Ford Mondeo Titanium S (venter utålmodig på den nye bilen :)

`91 BMW 318 (midlertidig bil, restaureres)

`08 Ford Kuga 4x4 (solgt)

`07 Ford Mondeo 5-dørs (James Bond, solgt)

`91 Volvo 240 stv (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår