Makki Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2012 Hei Tenkt å bestille led baklys til min b8 Avant også, hvor bestillte du dine og var det tidkrevende selve monteringen ? Ser utifra bruksanvisningen til kufatec sit kitt at man må av med dørtrekket til bakluka og sleppe ned bakskjermen på begge sider bak... Jeg bestilte mine baklys direkte hos fabrikken i Polen. Der de produserer baklykter til flere Audi modeller. Det var en kompis av meg som jobber for Audi i Polen som installerte hele pakken. Vi måtte av med diverse ja. Samt en del koding i komfortmodulen. Jeg har ikke noe ferdig sett ala Kufatec. Trolig siste bilder av bilen da denne blir mest sannsynlig solgt denne uken. Her med BHen, ca 280km kjørt siden vask og montering. Veeeeldig fornøyd :) Siter 09' Audi A4 Q Avant 2.0TDI 170HK S-Line 02' Audi A6 Q Avant 2.5TDI 180HK Recaro X 05' Fiat Seicento 1.1 Sporting 96' Audi A4 Sedan X Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg