rhamz Skrevet Oktober 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2009 Noen her som har oppgradert kjørevarmeren i en nyere Passat til en fullfunksjonell park-varmer med fjernkontroll/timer? Etter hva jeg har forstått så trenger man en oppgraderingsenhet til selve varmeapparatet, en fjernkontroll/mottaker samt en vag kabel for å endre diverse i bilens systemer? Fjernkontroll/mottaker http://shop.ebay.de/i.html?_nkw=webasto+t90&_armrs=1&_from=R8&_ipg= http://shop.ebay.de/i.html?_nkw=webasto+t91&_sacat=0&_trksid=p3286.m270.l1313&_dmpt=Autoteile_Zubeh%C3%83%C2%B6r&_odkw=webasto+t90&_osacat=0 Men hvilken enhet trenger jeg for å koble på selve varme apparatet i bilen. Kan jeg kjøpe dette på nettet, gjerne fra et rimeligere sted enn Norge. Hva skal jeg endre i bilens computer? Litt redd for å gjøre for mye her uten en bra guide. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.