Sinko Skrevet Oktober 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2009 Hei jeg lurer enkelt og greit på hvilken bil folk her mener er best å bygge stereo i? da tenker jeg i forhold til: lyd kvalitet? gode muligheter for forandring? mulighet for både mye og lite arbeid? flere muligheter i forhold til plasering? Takk=):popcorn Siter VW Golf 1.8=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Oktober 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2009 g30, masse plass, masse strøm, åpen bil der man får det lett til å spille bra, og plass til mye utstyr. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sinko Skrevet Oktober 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2009 nå tenker jeg i litt mindre str. hvis du/dere forstår hva jeg mener? ellers er det jo en ganske god idé^^ Siter VW Golf 1.8=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Oktober 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2009 Skjønner godt hva du mener, jeg bare syns det må være genial bil å bygge anlegg i. Hvor liten, stasjonsvogn, sedan, coupe eller kombicoupe? Hvilken prisklasse på bil? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sinko Skrevet Oktober 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2009 Tja ville tenkt i området coupe/ kombi. prisen skal være lav ettersom det bare skulle bli en prosjekt bil, mao en som ikke trenger å dra på utrolig bra eller noe sånt, men så klart en motor som funker ettersom jeg er bedre på ineriør, elektro so on... Siter VW Golf 1.8=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Oktober 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2009 Ford sierra cupè er fin da ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Oktober 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2009 (endret) Det har i hvert fall blitt bygd mye stereo i Saab 9000. Originale uttak for 4" på dashbordet og 6" i dørene er nok en medvirkende årsak, men når PM-brødrene i Sverige startet med blanke ark for å gjøre alt så optimalt de kunne for Pioneer ODR-oppsettet valgte de en 9000 CS... Vet ikke hva du mener med "lav pris" når du ikke kommer med noen antydning, men bilen på bildet ligger på Finn til 49 999,-. 2,3 Turbo-motorene kan vel også trimmes endel? Endret Oktober 7, 2009 av ePiFaNT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Oktober 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2009 Ford scorpio combicoupe..... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sinko Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2009 gode idéer=) huff for mye tid for lite penger... Siter VW Golf 1.8=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg