Gå til innhold

Vanmiljøet hetset i Fredrikstad

Ranger emnet


_MDS_

Anbefalte innlegg

  • Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var det virkelig vanskelig å skjønne at jeg sikta til hu bæra som var president i kassebilklubben, da hu sa at politet ikke hadde noen grunn til å stoppe de?

 

I §16 i trafikkreglene står det at unødvendig og forstyrrende kjøring ikke må foregå i eller ved bebyggelse.

 

hehe jeg aner ikke hva par.16 er. men trodde kanskje det var lysbruk! de bila ser ikke ut!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi skal begynne å anmelde folk for miljøhysteri og no-life?!:P

 

er ikke miljøet det er snakk om.. heller den slitsomme filmen du ser i replay 10 ganger i timen av samme bil som gang på gang på gang på gang på gang på gang kjører forbi deg og rundt kvartalet! meningsløs kjøring!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke miljøet det er snakk om.. heller den slitsomme filmen du ser i replay 10 ganger i timen av samme bil som gang på gang på gang på gang på gang på gang kjører forbi deg og rundt kvartalet! meningsløs kjøring!

 

den er veldig meningsfull!Det betyr: "Jeg er harry og fra bygda betyr dette og jeg har stilen som andre ikke har"

 

Så er det sosialt, stå og prate, vise fram bil, se på hverandres biler, ta en kebab, ta noen runder i gata og stå å prate osv..

Men det skjer en kulturkollisjon, byfolk skjønner seg ikke på dette da de har vokst opp på en annen måte, men i f.eks Telemark er jo dette helt vanlig og normalt. Der er jeg i helgene i hvertfall og trives med det. Var faktisk en ikke-råner før jeg fikk lappen og da var jeg nok den største taperen noensinne;) men heldigvis fikk jeg et liv og ikke ender opp som noen av de andre søppelbønda som går med strikker i buksa og drar til Oslo for å feste.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva gjør dere i helgene som ikke råner egentlig? som er spennende? bare nysgjerrig, for har gjort det meste uten å ha funnet noe som er i nærheten så koslig og stilfullt.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva gjør dere i helgene som ikke råner egentlig? som er spennende? bare nysgjerrig, for har gjort det meste uten å ha funnet noe som er i nærheten så koslig og stilfullt.

 

næh skal vi se..? skrur bil? ute å kjører idiot i skauen eller på vei. kjører cross? kjører motard? bowling...? klatrer gruer etc.

 

ser ikke helt et perfekt liv av å henge på lokal bensinstasjon og råne rundt kvartalet

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som han over her sier, fredags- og lørdagskvelder kan for eksempel brukes til å møte chicks som ikke er rånebærter. Misforstå meg rett, liker å cruise litt, men man råner vel ofte fordi man ikke har annet å gjøre...

 

x2, la klovnen DRFT-R rope så mye han vil, ingen som tar han seriøst uansett blant de ordentlige gutta.

 

Du er altså en av de store bilgutta i Norge?

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bowling er jo noe man gjør en mandag kveld eller noe ;)

på lørdagene bruker værtfall jeg å leie meg en film eller dra på pub eller noe sånt ;) om jeg ikke skrurbil eller jobber. kan hende jeg er på jakt og. mye annet her i verden enn råning vettu. har jo kjørt mine runder jeg og. men kunne ikke tenkt meg å ha det som "hobby" nei. men jeg aksepterer at folk har denne interessen. selv om bilkjøring i gang hastighet rundt kvartalet ikke akkurat virker så spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener? Fester? Sjekker damer? Puler damer? :) Jobber? Bygger hus/hytte/bil/garasje/båt..

 

 

Mulighetene er mange :)

 

Er fint at folk er forskjellige, men mener vi alle kan respektere hverandres hobbyer. Jeg respekterer at du puler damer en fredag\lørdagskveld, kan du respektere at jeg kjører bil?

 

Det er det de gjør!

 

Og bor du i byen så får du tåle støy, sånn er det bare. Og det er ikke bare rånerene, busser-taxier-fulle mennesker osv lager og støy!

 

Tåler du ikke det så får du gjøre som meg, bo "på landet" ...

Mvh Dan

- 76` Volvo 245 med femmer og hårføner -

 

http://www.bilforumet.no/200-serien/219274-daain-s-76-245-a.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår