vectradieselgutt Skrevet Oktober 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Noen som vet om det er egr system på vectra sin 1,7 td motor? Izuzu motoren med rød turbo skrift på toppdekselet. Siter Opel Vectra 1.7 TD Audi 100 2.2 Q Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Power 68 Skrevet Oktober 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2009 Noen som vet om det er egr system på vectra sin 1,7 td motor? Izuzu motoren med rød turbo skrift på toppdekselet. På min B Vectra 1.7 TD er det EGR ventil. Jeg har fått koblet ut denne. Merket stor forskjell på bilen når denne ble koblet ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectradieselgutt Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2009 hmm, må sjekke nøye om det er noe sånt på min,skal værtfall kobles ut vis det er:p Siter Opel Vectra 1.7 TD Audi 100 2.2 Q Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg