Gå til innhold

førerkort beslag HJELP noe tips ??

Ranger emnet


elwood

Anbefalte innlegg

Er vel noen år sia radaren forsvant, police-pilot eller speedomåling du har blitt tatt med...

Du slipper ikke unna, men du kan jo stille spm om bilen foran, hvorfor den fikk kjøre videre...

D u kan jo også prøve deg med at speedometret ikke virka, og du fulgte trafikken, men tviler på at det hjelper noe....

 

Det hjleper iallefall ikke å sitte her å klage....

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har ingenting å si at bilen foran kjørte fortere enn deg, det var deg han tok.

Du kommer ikke i fengsel hvis du ikke kan betale boten med en gang.den kan bli delt opp i rater og du kan og få trekk via lønn.

 

Mht alt det andre du skriver så tror jeg faktisk folk her inne driter i det.Det viser jo bare at du faktisk har problemer med å holde deg til trafikkregler etc og virker ikke særlig positivt til inntrykket folk får av deg.

Tror neppe du vinner denne saken.Lev med det. :D

 

ja det går jo bedre.. å jeg har ikke jobb en gang.. jeg lever med nav. å de prøve hjelp meg å få meg jobb. å det er enste problemer at jeg har ikke noe mulighet til å kommer meg til noe sted.. langt unna buss å tog. jeg bor jo i landby litt lenge unna ¨på gården... men får å se. tror jeg kan velg samtykke.. enn kom på rettsaker. så blir det glemt med alt med en gang så får bare begynn å jobbe osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel noen år sia radaren forsvant, police-pilot eller speedomåling du har blitt tatt med...

Du slipper ikke unna, men du kan jo stille spm om bilen foran, hvorfor den fikk kjøre videre...

D u kan jo også prøve deg med at speedometret ikke virka, og du fulgte trafikken, men tviler på at det hjelper noe....

 

Det hjleper iallefall ikke å sitte her å klage....

 

jo det går jo kan.. jeg har bytte innstrumentskiver tre gang.. det bør være noe feil inne.. men kan prøve jeg. får å se hva de sier om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke godta førerkortbeslag!!!! Da får du muligens tilbake lappen om 3 uker(midlertidig riktignok), og så får du straffen etterhvert.

 

ok.. synes at jeg bør får lappen tilbake uansett hvis jeg kan stille bil fram. så kan jeg spør hvorfor bil foran meg kjøre bare i videre.. evt jeg kan ta med gammel instrumentskiver min. det virke veldig dårlig. å si at jeg har kjøre 110. så får jeg bot så det er greit enn å beslag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår