nismo21 Skrevet Oktober 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2009 Hei jeg har koblet annlegget mitt i bilen alt fungerer slik det skal, når jeg skrur på strømmen i bilen så fungerer det fint. Men når jeg skrur på selve bilen så forsvinner lyden i høyre høytaler foran, helt til jeg skrur volum opp til 10 så kommer lyden frem. Det er ingen løse ledninger i forsterkeren eller i cd spilleren, kan det være dårlig ledning i døren hvor høytaleren sitter ? Takk til alle som hjelper=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaaJeHaa Skrevet Oktober 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2009 Annbefaler deg å flytte tråden til bilstereodelen! Mediaforumet er til bilder videoer osv. Angående spm ditt: Er høytaleren koblet til forsterker eller spiller? Siter 77 Datsun 280z, 09 BMW E90 320d, 95 MB W124 E320, 40 BSA M20 X88 MB 230CE, X 89 MB 230CE, X 92 MB 190E (RIP), X 85 MB 190E 2,3 16V, X 94 Audi 80 (RIP), X 99 Opel Astra, X 42 BSA M20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nismo21 Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2009 Høytalerne foran er koblet i spilleren, basskassen bak er koblet i forsterker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Oktober 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2009 kan det være dårlig ledning i døren hvor høytaleren sitter ?Ja. Eventuelt at høyttalerkontaktene får kontakt med stålet i innerdøra når bilen begynner å vibrere av motoren.Merk at spilleren liker dette dårlig (høyttaleren jordes og spillerens forsterker overbelastes), og du bør sjekke dette nærmere før du bruker spilleren mer. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg