aerdftyhui Skrevet Oktober 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2009 Skal sende delebilen på skroten i dag, og har plukket ut veldig mye småting... Men om du trenger deler, så skrik ut nå, så kanskje jeg kan skrue ut delen(e) før den går på skroten... Har panser, airbaggene, brytere, ymse elektronikk, koffertlokk, brytere relèer, solskjermer, radiator m. vifte, baklykter, hovedlykter +++ Motoren er havarert, men har jo alle slangene osv.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Oktober 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2009 ingen som trenger noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsen's Motorsport Skrevet Oktober 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2009 kass farge er det på bilen din:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Oktober 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2009 Fargen er omtrent som denne tror jeg: http://www.motorsparesuk.com/vehicleimages/vectra%20red.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hetlodd Skrevet Oktober 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2009 Skal sende delebilen på skroten i dag, og har plukket ut veldig mye småting...Men om du trenger deler, så skrik ut nå, så kanskje jeg kan skrue ut delen(e) før den går på skroten... Har panser, airbaggene, brytere, ymse elektronikk, koffertlokk, brytere relèer, solskjermer, radiator m. vifte, baklykter, hovedlykter +++ Motoren er havarert, men har jo alle slangene osv.. Vectra b dette? Hovedlykt v-side, stand? Bryter for tåkelys i frontfanger viss det er slike lys på bilen. I stk framfjær. Enkeltpriser eller ein samla pris, gjerne på pm. tlf 40042910 mvh hetlodd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Oktober 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2009 Du har PM forresten :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet Oktober 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2009 Grøftelys og blinklys forran? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet November 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2009 Har grøftelys, blinklys er det nok verre med.. men er usikker på grøftelysa også, for jeg lekte meg litt med sånn gul sotespray på de.. men kan se om det er mulig å fjerne dette igjen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet November 4, 2009 Rapporter Share Skrevet November 4, 2009 (endret) Pris på disse eventuelt da? 1,8motor? Er på utkikk etter den kjørekomputern, men har en 2l 16v. Endret November 4, 2009 av tic`n Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet November 7, 2009 Rapporter Share Skrevet November 7, 2009 har du baklykta enda? trenger dem evnt=) Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg