hundråførr Skrevet November 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2009 (endret) forstillinga er nå så å si ferdig, bortsett fra fjærene som fan ikke dukker opp, demontert motorrom for lakkering, sveiset igjen alt av hull som har opptstått gjennom årene med forskjellige motorvalg å derav hull for div montering Endret November 19, 2009 av hundråførr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Einar Skrevet November 24, 2009 Rapporter Share Skrevet November 24, 2009 Synes du skal beholde bilen jeg:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hundråførr Skrevet November 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2009 Synes du skal beholde bilen jeg:thumb vettu, det blr med ett tungt hjerte jeg må selge den, har hatt den siden 02, å det er lenge til meg å være, men jeg selger den til fordel for chevellen jeg kjøpte tidligere i år, har litt for mange biler på gårdsplassen som må vekk, vil bare ha siste morro i en strøken ascona før den forsvinner, men man veit jo aldri, he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg