volume222 Skrevet September 28, 2009 Rapporter Share Skrevet September 28, 2009 motorlampa begynte plutselig å lyse da jeg var på hamar på lørdag. hva kan dette være samme var sist men da var det dynamoen da sattdet 50 eller 60 amp der nå har jeg satt inn 106 amp eller 110 husker ikke helt. er det noen som vet om det er olje sensor som sier ifra hvis den har fått for mye olje evt, eller tykk eller for tynn?:S håper på svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet September 28, 2009 Rapporter Share Skrevet September 28, 2009 Når du sier at motorlampa lyser, så antar jeg at du mener den oransje lampa? Det er ingen grunn til å mistenke verken lading eller olje i første omgang, siden det er egne lamper for det. Les ut feilkoder (søk på "binders" her), evt. les her: http://www.topbuzz.co.uk/info/fault_codes/fault_codes.htm og se hva det bringer. Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volume222 Skrevet September 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2009 tusen takk for svar:) skal sjekke dette:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg