Celica lover Skrevet September 27, 2009 Rapporter Share Skrevet September 27, 2009 Bud! Skal helst hentes :) Basskasse lagd for Golf 2. 2x10" Golf 2 "smoked" baklamper. Golf 2 grill-2x fjernlys m. blå angeleyes Golf 4 frontlykter org. 2x v.s(en er knust)og 1x h.s Golf 4 baklamper org. Golf 4 baklamper Led + Chrome Golf 4 seter (alle) ikke highline. Bilder kommer!!! Mvh. Joakim Trulsen Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet September 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2009 (endret) Endret September 27, 2009 av Celica lover Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2009 ingen ting?? Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Footy Skrevet Desember 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2009 ingen ting?? sendt deg PM for en stund siden jeg... du svarer jo ikke så :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2010 Golf 2 lykter er solgt.. Golf 4 seter er solgt... Nå er det bare golf 4 lykter igjen ;) Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Footy Skrevet Mars 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2010 Ja da spør jeg igjen om setene jeg da... Spurt her og i privat melding... har du noen bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Helge Skrevet Mars 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2010 Kor mye skal du ha for Golf 2 grill-2x fjernlys m. blå angeleyes ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellcorp Skrevet Mars 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2010 selger du bare golf lyktene \m angel eyes ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet Mars 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2010 Hvor mye for G4 venstre frontlykt? Er de hele og fine med alle ledningene innabords? Ikke tåkelys på de? Tar de om du gir meg en bra pris, jeg henter! Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg