Dataprob Skrevet September 26, 2009 Rapporter Share Skrevet September 26, 2009 Hei Hvis man blir tatt i 194 km/t i en 100 sone. Hva kan man forvente av straff?. Sjåføren erkjente på stedet og samtykket til førerkortbeslag. Og nei, det er ikke jeg som har vært på tur:) Siter 87` Volvo 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Screamingeagle Skrevet September 26, 2009 Rapporter Share Skrevet September 26, 2009 Vil vel tro at det blir et år eller to uten lappen, sammen med en bot på rundt 10 laken. Sjansen er vel også stor for at det blir et par uker i åpen soning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Varvik Skrevet September 26, 2009 Rapporter Share Skrevet September 26, 2009 Hvorfor kommer folk med summer hver gang det blir snakk om bot? En bot avgjøres som oftest etter inntekt personen har. Siter Eirik. VW Passat 2.0 2007. Volvo V40 1.8 2000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rosenbauer Skrevet September 27, 2009 Rapporter Share Skrevet September 27, 2009 Mister lappen i 27-30 mnd, bot ganget med 1,5 månedsinntekt og noen uker i fengsel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tipetu Skrevet September 29, 2009 Rapporter Share Skrevet September 29, 2009 herregud.. om noen er så svimete og ligger i 197 på veien så bør de FAEN meg ikke ha lappen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoB23 Skrevet November 5, 2009 Rapporter Share Skrevet November 5, 2009 Regner med at det er Lykken som du nevner her! Han sa selv at han skal gjøre det han kan for å ihvertfall unngå fengsel. Han har visst en av norges beste advokater. Men han må nok regne med et par år uten lappen ja. Hvor stor bota blir er en annen sak! Den blir fort STOR! Siter Volvo 740 B230ET! Ser ikke noe poeng i å skrive alt jeg har hatt av biler, for det blir en lang liste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet November 5, 2009 Rapporter Share Skrevet November 5, 2009 Vil vel tro at det blir et år eller to uten lappen, sammen med en bot på rundt 10 laken. Sjansen er vel også stor for at det blir et par uker i åpen soning. 10 lapper det får du allerede i rett over grensa for beslag det, med lav inntekt. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet November 5, 2009 Rapporter Share Skrevet November 5, 2009 herregud.. om noen er så svimete og ligger i 197 på veien så bør de FAEN meg ikke ha lappen! Nå var det jo bra det bare var 194 km/t da, så det er trygt å ha vedkommende på veien likevel da :roll: Nå er det vel ikke akkurat svimete å ligge i den farta da, er du svimete kjører du ikke så fort. Du vil bli overraska hvor mange som har hatt denne hastigheten på norske veier du, men fint for deg at du alltid overholder fartsgrensa.... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grandisjohn Skrevet November 5, 2009 Rapporter Share Skrevet November 5, 2009 Er vel forholdsvis sjelden at folk blir tatt i nesten 200 km/t ja. Fordi sjelden at folk kjører såpass fort over lengre strekninger her til lands. Men at veldig mange faktisk har kjørt såpass fort er nok ingenting å diskutere. Og straffen blir nok "rå". 6 måneder på psykriatisk tenker jeg..:pimp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet November 5, 2009 Rapporter Share Skrevet November 5, 2009 lapp beslag blir vet i allefall. det kan garanteres. for hvor lenge er ikke noe noen på BF kan forutse. bot kan heller ingen her spå og fengsel kan heller ingen her spå. eller er noen her del aktig i dømmingen av denne saken!? å kjøre så fort på norske veier tørr jeg faktisk påstå at veldi mange har vært med på i det norske bil miljøet. jeg har ikke noe problem med å innrømme det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FirstPrice Skrevet November 8, 2009 Rapporter Share Skrevet November 8, 2009 Kompis av meg holdt 142 i 70sona, fikk 13 i bot, 3uker fengsel og 13mnd uten lappen mener jeg. en annen hadde kjøpt seg sykkel, holdt gjennomsnittsfart på 220 i 100 og med toppfart på 260. Blir fin straff tror jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chill Skrevet November 10, 2009 Rapporter Share Skrevet November 10, 2009 En kamerat av meg blei tatt i 199 i 100 sona, han fikk ca 11000 i bot og 3 uker inne bak murene... og ca 1,5 år uten lappen.. Siter Nå:Bmw E46 (x)Sabb 9-3 (x)Audi A4 (x)Mercedes 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg