Gå til innhold

Krom Takrails?

Ranger emnet


Sunzeeker

Anbefalte innlegg

Heisan!

 

 

Jeg har drevet å leita litt rundt på nettet spesifikt etter krom takrails for min Passat 1,9 TDI Comfort 2002 mod stasjonsvogn, men ser ut til at dette ikke er den letteste oppgave for meg så langt.

 

Er det noen som har en link/linker til "butikker" på nett som selger disse? Eller ender det med at man må legge på krom legering på de orginale man har?

 

Mvh

 

Sten R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan railsen tas av uten å demont taktrekket? tenker da på senterstøtta. foran og bak er det deksel har jeg sett men hva på mitten?

thor

1934 ford fordoor. 2000 skoda oktavia110 tdi. 2006 passat 4wd 140 tdi.

Dear Tequila: We had a deal. You were supposed to make me sexier, smarter and a better dancer. But I saw the video. And I think we need to talk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billig er det ikke...

 

 

Chrom rail-sett

Kode: 09334

Chrom rail-sett.

Alt som trengs for å bygge om fra sort.

 

Ny original: 7.914.-

 

ASP=6210453[O]amp;Type=VW[O]amp;Model=Passat[O]amp;Year=2002[O]amp;Varegruppe=0195"]NBS takrails

2002 VW Passat 1,9TDI 4Motion [X]

1991 Nissan Sunny N14 1,6SLX [X]

1989 Corrado G60 [_]-Stjælt og sårt savnet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får kanskje ett par krom rails til overs fra min Highline, 01 mod, kan si fra :)

Endret av torpedoz

2011 Audi A4 Allroad / 2011 Skoda Octavia 4x4 Ele Winter

2001 Passat TDI 4 Motion / 2004 Renault Laguna

1995 Opel Omega 2,5 V6 CD / 2002 Ford Focus 1,6

1998 Opel Astra 1,8 / 1985 Opel Ascona 1,8i
1983 Mazda 929 2,0 / 1980 Ford Taunus 2,0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår