Bosse Skrevet September 24, 2009 Rapporter Share Skrevet September 24, 2009 Er det noen som har en god tråd til hvordan man tar ut frontlykten på passaten. Forstår det slik at jeg må demontere grillen og støtfangeren. Det virker som at de fleste skruer og klips er veldig godt sjult :(( Det som er skjedd er at justeringsskruen på lykta har hoppet av etter lysjustering manuelt. Må ha lykta ut for å se om dette kan ordnes, eller om jeg må ha ny lykt. Noen som har vert borti dette problemet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet September 24, 2009 Rapporter Share Skrevet September 24, 2009 Jeg mener lyktene på Passaten er festet nesten likt som på Audi A4, beskrevet her: http://www.bilforumet.no/a4-s4-rs4-a5-s5-2001/162715-how-to-ta-lyktene-pa-b6.html Trenger en lang torx trekker for å løsne skruene bak som sitter langt nede. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lemans Skrevet September 24, 2009 Rapporter Share Skrevet September 24, 2009 på passat må fangeren av. Det er ikke mye arbeid å ta den av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bosse Skrevet September 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2009 Fortsatt like blank på skruer og klipsfester :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zefiro Skrevet September 24, 2009 Rapporter Share Skrevet September 24, 2009 napp ut fjera på blinklyset. ta ut dette. I bunnen på lampa mot der blinklyset satt er det en skrue. ta ut denne. samt de 2 oppe på toppen som er gjemt bak slike plastikk hatter. Vips er lampa løs .. og det uten å fjerne verken grill eller fanger!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bosse Skrevet September 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2009 Blinklyset er intregrert i hovedlykta. Er ikke likt 1999 modellen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg