Gå til innhold

Ettermontere s.lås m/fjernkontroll

Ranger emnet


Finepix

Anbefalte innlegg

Noen som har noen erfaringer?

Finner bl.a et sett hos mobilsentrum:

 

http://www.mobilsentrum.no/product.asp?c=204328862&n=517794899&pn=517795268

 

Noen som har prøvd det?

Noen som vet om andre typer til overkommelig pris? -trenger bare for to dører, men det må være med fjernkontroll!

98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bruker DEFA 821xg alarmen selv.

X=startsperre

g=sensor som "hører" knuselyd fra glass.

 

denne er koblet til det orginale sentrallås anlegget i en audi 100 csq 1987 mod.

 

hadde en golf2 en gang som jeg koblet med defa drivere i dørene. funka bra så lenge jeg hadde bilen (ca 1,5 år)

 

defa anbefales fordi det er mest robust og lett å koble

 

alamen koster ca 2300.- + 200.- pr driver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Defa er en mulighet ja, men jeg hadde defa alarm på en annen bil, og den var det littt trøbbel med til tider... Tror jeg har en slik alarm liggende ennå, kanskje jeg må se etter....- noen som har peil på å koble slike?

 

En sånn er jo en mulighet også:

 

http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=31

 

Da trenger jeg jo bare et par drivere i tillegg, og tar jeg ikke helt feil har jeg noen sånne liggende også...:)

 

Må visst lete litt...:rolleyes:

98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Finepix

En sånn er jo en mulighet også:

 

http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=31

 

Da trenger jeg jo bare et par drivere i tillegg, og tar jeg ikke helt feil har jeg noen sånne liggende også...:)

 

Blir vel bare enda dyrere enn den du linka til først da? Går vel an å kjøpe den og ikke bruke alle låsene?

Saab 9-3 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant igjen Defa alarmen. Såvidt jeg kan se mangler bare fjernkontrollen, og bruksanvisning/koblingskjema...

 

DEFA.JPG

 

Noen som vet hvordan denne skal kobles, og evt stilles inn? -eller enda bedre, har en bruksanvisning/koblingsskjema jeg kan kopiere?

Modellbetegnelsen er etter det jeg kan finne ut "700X"

98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Finepix

Noen som vet hvordan denne skal kobles, og evt stilles inn? -eller enda bedre, har en bruksanvisning/koblingsskjema jeg kan kopiere?

Modellbetegnelsen er etter det jeg kan finne ut "700X" [/b]

 

Står jo litt her, kan søke fram bilen og sånt. Men hvis du skal ha på porchen, så sliter du, den sto ikke på lista.. Mulig de har noe hvis du mailer de?

Saab 9-3 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår