Gå til innhold

Sink slipp lakkproblemer

Ranger emnet


Arne Akebrett

Anbefalte innlegg

Forstår ikke helt denne "skyld" fordelinga, de tar 70% av regninga å kunden 30%..De erkjenner altså litt feil men ikke all feil..

Er det kunden sin feil at det oppstår slikt ?

Det er dette jeg ikke helt skjønner! For hvis jeg forstår det riktig så når de blir en slipp under lakken så blir det rust. Kommer ikke denne rusten innenifra da ? For står det noen steder at sink-zink slipp ikke kan klages på når bilen er eldre enn 5 eller 7 år ?

 

Selger du bilen kan du gå på et større tap, jeg skjønner frustrasjonen. Man skulle gått sammen å reist til en møller forhandler, stå litt sterkere sammen..

Men hvis man får avslag et sted å drar et annet så må man ikke si at man har vært andre steder for da blir man blankt avvist. Da vil de ikke prate med deg en gang. Opplevd!!

 

Men nå er det ikke akkurat mange rakketforskere som jobber på møller, var innom for å sjekke takluka mi. Den lager noen skranglelyder, jeg fikk beskjed om at det skulle være sånn... Jeg gir meg endeover, møter så mange brødhuer at jeg vet ikke om jeg skal le eller grine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

vet ikke helt jeg ass.. men jeg tror ikke du finner NOEN andre forhandlere i verden som er mer arrogate og mindre behjelpelige enn møller sine!

 

Du kan seriøst rulle ombord i verkstedet til ferarri med en lada og spørre pent om å låne verktøy for å fikse bilen din så du kommer videre, og de vil gledelig hjelpe deg med dette!

 

På møller blir du møtt av eplekjekke arrogante tullinger som sitter med nesa i været og tenker at. DEG gir jeg faen i.... fordi andre som er dumme nok vil kjøpe bil av oss

 

Kanskje litt gammel tråd å svare på MEN..

Min far er Mercedes entusiast, han hadde en mercedes av nyere type der alle fire dører rustet.. Han dro innom bertil o steen der fikk han beskjed om at dette ikke var garanti.. Han hadde vasket bilen feil !! Så det er ikke bare møller som har hjernedøde ansatte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Dytter meg inn her litt :)

 

Har en passat 2000mod f.reg. august 1999. I praksis så gjelder rustgarantien på 12 år bilen min enda? Har rust under bakluka..

 

 

 

Sikkert ikke siden bilen er reg i 1999, selv om det er en 2000 mod når du kjøper men når du selger er det 99 mod.. Så kommer det litt ann når på året den er registert.. Er sånn jeg har hørt det av forhandlerne.. Men hør før det blir for ille..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår