Eivind22 Skrevet September 22, 2009 Rapporter Share Skrevet September 22, 2009 Hvor finner jeg antennen til en 1999 modell Audi A4? Er det muligheter for å bytte den ut med en bedre antenne? Tingen er at når jeg hører på radio, så begynner det å skurre og miste dekning bare jeg tenker på en tunnel eller en stor stein. Dette er ganske irriterende siden jeg bruker radioen relativt ofte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet September 22, 2009 Rapporter Share Skrevet September 22, 2009 Sedan? I så fall skal den sitte i venstre C-stolpe (sett bakfra). Er litt rart du sliter med så dårlig dekning, jeg har aldri hatt noen problemer med det selv. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet September 22, 2009 Rapporter Share Skrevet September 22, 2009 har du sjekka at antenne kontakta sitter skikkelig i spilleren? eventuelt om antenneforsterkeren er i orden? Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet September 22, 2009 Rapporter Share Skrevet September 22, 2009 Den har funket helt ok for meg. Men så har jeg hørt på radio omtrent to ganger i den bilen da.. Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind22 Skrevet September 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2009 (endret) Sedan ja. har du sjekka at antenne kontakta sitter skikkelig i spilleren? eventuelt om antenneforsterkeren er i orden? Antenne kontakten sitter skikkelig. Hvordan sjekker jeg antenneforsterkeren? Det er jo lyd i radioen, men mens jeg kjører blir det fort veldig skurrete ganske mange steder. Slik var det ikke i de bilene jeg har hatt tidligere. Endret September 23, 2009 av Eivind22 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg