Mr_No_Name Skrevet September 21, 2009 Rapporter Share Skrevet September 21, 2009 Jeg har tittet litt på DIY ang og justere opp trykket på Tdk.. Her er da bildet som ligger der Men på min Wg er det ikke noen justerings skrue på toppen..Hvordan gjør man da ? ? er det stramming på stagget? (Jævli trangt baki der:vampire:)Eller er det struping av vakumslangen som må til ? Siter zzZZzzZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet September 22, 2009 Rapporter Share Skrevet September 22, 2009 du har ikke tdi? Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_No_Name Skrevet September 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2009 Tdk Siter zzZZzzZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy001 Skrevet September 22, 2009 Rapporter Share Skrevet September 22, 2009 På min -97TDK er det et "stag" som går fra trykkregulatoren på turboen til selve wastegate-ventilen. Korter du inn denne (skrur inn), mener jeg du senker ladetrykket, og motsatt hvis du skrur den ut. Det finnes også ventiler å sette på slangen som går inn på trykkregulatoren. Jeg kjøpte en på ebay, men har ikke detaljene her. Kan forsøke å finne det hvis det er interesse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet September 23, 2009 Rapporter Share Skrevet September 23, 2009 Juster på staget du, har samme misjon som den skruen på bildet der. Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_No_Name Skrevet September 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2009 Takker... Det funka fint det..Lader nå 1,1.. Siter zzZZzzZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
royterje Skrevet September 23, 2009 Rapporter Share Skrevet September 23, 2009 må gi den litt mer suppe også så går den som et olja lyn. (tordenskyen komer ut potta ved nok tilførsel:) har gjort det på flere golfer å passater å dem går sykt bra. Siter golf2 syncro med 1,8 20v turbo. golf2 vr6 turbo bora 1,9tdi vw lt bilbergningsbil vw transporter tdi arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_No_Name Skrevet September 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2009 Ja da..den fikk mere syppe samtidig med trykk..Så nå ryker det svart og går ganske greit egentlig Siter zzZZzzZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg