Polo 4 Skrevet September 21, 2009 Rapporter Share Skrevet September 21, 2009 Er A6 1995 mod samme som Audi 100 i karosseriet? Kan jeg kjøpe deler som er til audi 100 til A6? Siter Svennebanan ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet September 21, 2009 Rapporter Share Skrevet September 21, 2009 Hvis du ser på fronten til 100 og A6, så ser du at det er et helt annet panser, grill, lykter, framskjermer. Det er det jeg kan sette fingeren på med en gang som ikke passer om hverandre. Er mulig ting i bakenden passer rett over, men er ikke 100% sikker. Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo 4 Skrevet September 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2009 det var dumt :( prøver å få tak i noen nye lykter til A6n min. men umulig å finne. derfor jeg lurer på om audi 100 sine lykter kan passe. Siter Svennebanan ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet September 22, 2009 Rapporter Share Skrevet September 22, 2009 Det går desverre ikke... Men sjekk huggern.. Eller noe liknende.. På VACN-forumet er det alltid noe til salgs :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo 4 Skrevet September 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2009 jeg likte det du hadde gjort med lyktene dine :) hva er det du har brukt der? Siter Svennebanan ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet September 23, 2009 Rapporter Share Skrevet September 23, 2009 Jeg har lakkert den ytre reflektoren med matt plastikklakk fra Biltema, og lagt inn LED-striper som jeg kjøpte på TrollTuning.. :) De har forresten veldig god service.. :) TrollTuning.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo 4 Skrevet September 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2009 så veldig bra ut :) men sån har ikke jeg på A6en min. Så jeg må finne ut en annen måte å gjøre det på. Siter Svennebanan ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet September 24, 2009 Rapporter Share Skrevet September 24, 2009 Bare ta en titt på lykta innvendig.. ;) Det skal være 8 klips som holder fast glasset, og da kan du sikkert slenge inn en LED-stripe der.. ;) Har sett noen som har lakkert "masken" (den krom-tingen, sammenliknet med ytre reflektor) svart... Så utrolig tøft ut.. :) lett å gjøre i tillegg! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Hitman Skrevet September 24, 2009 Rapporter Share Skrevet September 24, 2009 Lykten på A6 er helstøpt. Den lar seg ikke åpne. Ødelegger du glasset må hele lykta skiftes :( Siter Inside every small problem is a large problem struggeling to get out. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet September 24, 2009 Rapporter Share Skrevet September 24, 2009 What?!? Trodde det gikk ann å åpne den... se her da, her kan du kjøpe bare glasset hvis du ønsker: Norsk Bildelsenter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet September 24, 2009 Rapporter Share Skrevet September 24, 2009 Selvfølgelig går det å dele lykta, de har jo fått inga inni på en måte. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg