Gå til innhold

Min 07 Jetta

Ranger emnet


vwgolf2

Anbefalte innlegg

Hey, etter å ha vært innom ett par golf 2 og en corrado, følte jeg det var på plass og prøve noe nytt. Noe annet enn VW var aldri aktuelt, så kikket litt rundt på golf 5, men er så mange av de som virrer rundt..samme med passat, derfor falt valget på en jetta :)

 

Info: 2007mod, 1,9TDI med 39000km på telleren, KW v2, gti grill,gli skjørter, r-line frontleppe (tror det er r-line hvafall), sortlakkert panser, tak, bakluke og speil (sort effektlakk), navi, panser bh, 19" TSW Holsten ++

 

nuff said, noen bilder:

 

IMG_8901.jpg

 

IMG_8911.jpg

 

IMG_8898.jpg

 

IMG_8935.jpg

 

IMG_8893.jpg

 

IMG_8939.jpg

 

36_-253500093.jpg

 

sånn :) Folk har delte meninger om den sorte lakken, og spessielt felgene, men jeg digger de :D Er hvafall ikke standard eikefelger som man møter 5-6 ganger bare man tar en tur gjennom byn..hehe.

 

Noen som har noen tips til mer som kan gjøres? Gjerne litt billige tips ;) Skal få tona siderutene framme igjen snart og, de var tona før, men forrig eier måtte rive det av i en kontroll :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
noen som vet hvordan man får blinklysene i hovedlyktene som parklys? må man inn i vagcom?

 

evnt noen som kan hjelpe meg med dette i vestfoldsområdet? :pimp

 

man må nok inn i vag-com å gjera dette ja. lekker jetta;)

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig pen og gjennomført bil, eneste jeg ville bytta var felgene. Synes disse ble litt i det størst laget, hva med noen 18-19" kantfelger?:)

 

takk for det du :) felgene er i største laget? De er jo 19" da, som du foreslår ;) Liker felgene mine jeg, men driver å snoker rundt på andre felger...fan av merce felger og de org. VW Helios felgene..hmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Ny Rieger frontleppe er kjøpt inn... henta den idag, måtte prøvemontere den før den skal til lakk:

 

(huff, tragiske vinterfelger, men ikke lenge til sommerfelgene kommer på nå!)

 

IMG_0219.jpg

 

IMG_0220.jpg

 

Har også satt på orginal grillen, denne er lakkert sort. Syns den er mye cleanere enn gti grillen igrunn..

 

Imorra blire xenon ombygging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår