Baldrick Skrevet Januar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 Er på jakt etter felger/dekk til einseren min. Porsche 928 hjul står bl.a. på ønskeliste, men er veldig interesert i annet også, gjerne noen eldre org felger fra f.eks. VW eller BMW.. Revolution, RSL, Compomotive, OZ, BBS eller noe helt annet, gjerne noe "sært". Så har du ett eller annet (helst 4x100, men annet kan være aktuelt også), send meg PM så kanskje jeg er interesert selv om du synes det ser helt for j.....g ut :) Borbet A er også noe jeg kan ha lyst på, helst da i 8x15/16. Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Januar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 har Porsche stål felger da!! ikke mange som kjører med slikt på Gølfen! Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 Originally posted by Skillz2k har Porsche stål felger da!! ikke mange som kjører med slikt på Gølfen! Er der forskjell på stålfelga til Porsche og orginale Golf? Annet enn at du må ordne deg spacere med annen boltsirkel for å få de på bilen? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Januar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 er ikke sånn stor forskjell i felgene fra andre stål felger. Bortsett fra bolt sirkel. Men hvor mange Porscher har du sett med stål felger da?? Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 Originally posted by Skillz2k er ikke sånn stor forskjell i felgene fra andre stål felger. Bortsett fra bolt sirkel. Men hvor mange Porscher har du sett med stål felger da?? Hvor mange Golfer har du sett med stålfelger? jeg har sett mange. Grunnen til at man kaster på alu felger på biler, er vel i hovedsak det at det ser mye mye finere ut. Felger har utrolig mye å si på en bils utseende.. Og stålfelger er stygt uansett, om det er Porsche sine eller Lada sine! Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Januar 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 Kanskje jeg skal endre teksten til å inneholde at jeg ikke er interesert i stålfelger, uansett om det er Porsche, Ferrari, VW eller hva de nå enn kommer fra:) Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 Har 15" Pirelli P felger liggende og slenge.. mangler deksel i midten og er ikke hundre prosent strøken, ellers så kan jeg og skaffe 7,5*18 polerte merce felger.... men de er DYR :D Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Januar 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 15" Pirelli? Trodde de kun var 14" jeg... mangler alle senterdeksel eller kun ett? Bilder og pris? Tror 18" hjul er LITT for stort:D Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 Originally posted by Baldrick 15" Pirelli? Trodde de kun var 14" jeg... mangler alle senterdeksel eller kun ett? Bilder og pris? Tror 18" hjul er LITT for stort:D hehe, mangler alle deksla.. har ikke bilder pr idag.. pris=billig.. de er jo ikke så fet originalt da, men med polering, så er de über fet. tror det er 6*15 et 35, merk tror... bilder kommer så fort som mulig da de ikke er hjemme hos meg nå.. Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 Originally posted by Baldrick 15" Pirelli? Trodde de kun var 14" jeg... mangler alle senterdeksel eller kun ett? Bilder og pris? Tror 18" hjul er LITT for stort:D Pirelli P får du i 5,5-15 og 6-15 Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Januar 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 Har gått gjennom Ebay på let etter felgtips, og her er noen eksempel på felger jeg kan være interesert i utenom det allerede nevnt: ATS Classic: Tramont: OZ Route: Org VW, bl.a. fra nyere cab: Org VW, bl.a. fra Golf GTI: Ronal Turbo: Pirelli: Og selvsagt OZ Futura: Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Januar 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 MIM felgene er ikke de værste, men en kammerat som også har einser holder på å pusse opp slike og jeg kan nesten ikke ha like felger som han:) Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 Har ett sett ATS 6x15" liggende.... http://www.wheelspecs.com/specs/images/WheelModels/ats_cup.png Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 har også 4 ats classic 8*13 et 1, disse var det meningen jeg skulle ha.. kommer du med 2 stk 7*13 et 20, så kan vi bytte to av de!! Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Januar 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 Nå ser det ut til at jeg sannsynligvis har fått tak i go'felger :) Dersom det ikke går i orden er jeg fortsatt på jakt.... men tror 8x13 ET1 blir LITT i drøyeste laget, hadde ikke planer om å valse såå mye ;) Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg