Acheron Skrevet September 15, 2009 Rapporter Share Skrevet September 15, 2009 Hei er det noen som vet hvordan man kommer fram til grøftelysene på en e91 uten å ødelegge noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Stokke Skrevet September 15, 2009 Rapporter Share Skrevet September 15, 2009 Ta av innerskjermene foran hjulene. Anbefaler å ta av hjulene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gofle2 Skrevet September 16, 2009 Rapporter Share Skrevet September 16, 2009 hiver meg på her. tenkt litt på det samme. selve monteringa er jo grei skuring, men hva med lysfeil i instrument? og tåler lysmodulen det. Siter [08] bmw e91 318d til salgs -x- 99 bmw e46 320i (solgt) -x- 93 Bmw e36 318is (solgt) -x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt) -x- 86 golf2 1,8 gl (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Acheron Skrevet September 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2009 Jeg monterte det akkurat selv, ganske grei sak så lenge man vet sånn ca hvordan det gjøres. byttet lys i englene samtidig, ble rimlig heftig. ingen feilkoder på englene, men feilkode fikk jeg på xenon i grøftelysa. Noen som vet hvordan denne fjernes? Lysene virker så lenge tenningen er på, men de virker ikke samtidig som bilen står å går. Hjelp hadde vært grett her:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LunaTic_Drifter Skrevet November 14, 2009 Rapporter Share Skrevet November 14, 2009 xenon bruker mindre strøm, når du har montert dette må du også montere en motstand som gjør at spenningen til den kretsen blir lik org-forbruk;) dette er nokså vanlig, så denne motstanden får du å de fleste plasser.. her kan du se va jeg mener; http://www.quality-autoimport.no/storefront.php?pid=4255 Siter *why drink and drive, when u can drift and slide!?* -00mod e46 "blacline" http://www.bilforumet.no/3-serien/240696-blackline-e46.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A4TRacing Skrevet November 14, 2009 Rapporter Share Skrevet November 14, 2009 Hvilken type pære er det i e90/e91 sine tåkelys da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg