KaSMaK Skrevet September 15, 2009 Rapporter Share Skrevet September 15, 2009 eg var på hjem fra jobben, plutselig ECP lampen lyste men merket ingenting bilen gikk fint. når eg kjørte inn i tunnelen så såg eg at det kom ut HELT HVITT eksos ut av bilen. eg stppet på en busstop og ventet ca 5min og starte bilen på å kjørte da var ECP lampen vekke og alt var ok. lure på hva er den som kan være gale da? hvorfor den ECP lampen lyste og var for et lamp e det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet September 15, 2009 Rapporter Share Skrevet September 15, 2009 Kva står ECP for? (les brukermanualen for bilen din) Og ein del opplysninger om bilen din er vel greit å veta! (modell, type, kva slags motor du har) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaSMaK Skrevet September 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2009 mercedes 230E 1996 brukermanualen for bilen den har eg ikkje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg