coupè_2003 Skrevet September 14, 2009 Rapporter Share Skrevet September 14, 2009 Har planer om å selge min Hyundai Coupè 2,7 V6 2002 modell. Den har gått i underkant av 78000 km. Er det noen som vet hva listeprisen på denne er og hva jeg kan forvente å selge den for? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lundinho Skrevet September 14, 2009 Rapporter Share Skrevet September 14, 2009 Prøvd bruktbilkalkulatoren på dinside.no? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coupè_2003 Skrevet September 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2009 Prøvde den, men den ga meg ikke noe godt svar da den henter priser fra bilannonser og trekker fra en sum. Det lå bare en bil ute som var liknedne min og som den kalkulatoern brukte, men den bilen var 'oppgradert' med kompressor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrkmr Skrevet November 11, 2009 Rapporter Share Skrevet November 11, 2009 Hei. Beklager litt sent svar. Her er det som sagt en del faktorer som slår inn. årsmodell, km, stand, og utstyr??? 2,7l er også veldig dyr i drift og forsikring, jeg vil personlig anbefale en 2.0l i stedet. Den skilles med 19hk på 0,7l, er det virkelig verdt det?????? Hvis den er maks utstyrt (uten automatgir), har fulgt servicene, og ser bra ut innvendig så har jeg sett disse gå for rundt 180-250.000 det siste halv året. Noen av de jeg har sett det til salgs har stått lenge, noen er basic utstyrt (uten skinn, manuell gir, automatisk klima, sportspakke osv.) og noen har div skader. Som sagt, personlig anbefaler jeg en 2.0l fullspekka med utstyr. Kjøp en som har alle servicer, lav km og godt vedlikeholdt. Jeg har/har hatt selv 2 couper, med 1,6l og 2,0l og jeg er meeeget fornøyd med begge, har ikke hatt en eneste uforusett utgift på noen av disse. Når jeg skulle kjøpe 2.0l så vurderte jeg også 2.7l, men prisforsjellen var mye dyrere enn det man får igjen synes jeg. Jeg lånte den aktuelle 2.7l en helg for en test. Ja, klart den er sprekere på aks, men syntes ikke det var nok til at dette var verdt et så mye høyere tillegg i prisen, og så var det forsikring, %&¤##". Jeg kjøpte 2.0l og er ubeskrivelig fornøyd. Har sett noen få 2.0l 2002-2004mod det siste halvåret til salgs som har vært i utmerket stand med alle servicer, alt utstyr osv ligge på fra 185-269.000. Disse var i utmerket stand som sagt, og etter min mening verdt pengene. Årsaken til at svært få er til salgs av 2.0l i norge vil jeg tippe er at eieren er meget fornøyd med bilen. Billig og kul sportsbil, billig i drift, billig servicer, billig forsikring på unge, og nå er det også en del "tilbehør" for dem som ønsker å pimpe opp bilene. Anbefaler og at dersom du vil ha litt gang i bilen, ikke kjøp 1,6l, den er ikke veldig sprek med 105hk på 1400kg. Jeg vet ikke om mitt svar var mye til hjelp, men dette er vertfall min erfaring og min mening. Lykke til. :thumb Siter Audi A7 2011Vw Transporter 2013 140hk 4x4X- Audi A4 2012X- Vw Transporter 2012X- Hyundai Coupe Fx GLS 2003 X- Vw Transporter 2008 X - Hyundai Coupe Fx 2001X - Vw Tansporter 2005X - Vw Caddy 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet November 11, 2009 Rapporter Share Skrevet November 11, 2009 han vet nok hvordan bilen er siden han skal selge en :thumb Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrkmr Skrevet November 12, 2009 Rapporter Share Skrevet November 12, 2009 sorry, blandte litt på 2 innlegg. Ene handlet om kjøp, det andre om salg :) Men veldig bra bil! Siter Audi A7 2011Vw Transporter 2013 140hk 4x4X- Audi A4 2012X- Vw Transporter 2012X- Hyundai Coupe Fx GLS 2003 X- Vw Transporter 2008 X - Hyundai Coupe Fx 2001X - Vw Tansporter 2005X - Vw Caddy 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg