Clonen Skrevet September 14, 2009 Rapporter Share Skrevet September 14, 2009 hei. har 2x12" basshøytalere, på 1000w og 4 ohm (per høytaler), og lurer litt på hvordan jeg skal gjøre det med forsterker. f¨ått forslag om å skaffe 2 monoblokker, da dette sies å være "uslåelig" sammenlignet med multikanaler. men om jeg skulle sett på en forsterker med flere kanaler, hvor mange kanaler er da å anbefale? fått svar alt fra 2-8 kanals, men håper det er noen her som har såpass greie at de kan fastlå noe bestemt. i tillegg er det fint om noen vet om noen forsterkere som er verdt pengene sine? noen rimelige men gode alternativer? la meg høre om erfaringer:) mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blogz Skrevet September 14, 2009 Rapporter Share Skrevet September 14, 2009 To saftige monoblokker!!! Siter What good is your 400bhps and sportsuspension when the road is gone due to global warming? Gotta have a big car for that... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet September 14, 2009 Rapporter Share Skrevet September 14, 2009 Er det 1000w rms pr høgtaler? Kva heiter basserene dine? Du trenger 1 eller 2 monoblokker. Eg hadde valgt 1 monoblokk. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clonen Skrevet September 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2009 Fence Audio RSW12120B Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael922 Skrevet September 14, 2009 Rapporter Share Skrevet September 14, 2009 Fence audio er egentleg eit bra merke. såklart dei kan ikkje måle seg me pioner og de beste merka, når de gjelder "rein" lyd. er MEGET fornøyd me di fenc høytalarane eg har.. Kor kjøpte du den foresten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet September 15, 2009 Rapporter Share Skrevet September 15, 2009 (endret) lol, måle seg med pioneer, hehe... Pioneer er langt ifra BRA når det kommer til suber i billigklassen. Trådstarter klarer seg fint med 1stk monoforsterker, feks en soundmagus x-1502 ;) Endret September 15, 2009 av cossiemk1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dragon81 Skrevet September 21, 2009 Rapporter Share Skrevet September 21, 2009 Heisan jeg fikk kjøpt en forsterker til bil brukt av kammerat- på den står det PROAUDIO PA2350- Er det noen som kjenner til den forsterkern. vis det hvor finner jeg mer info om den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg