ALJ_GSi Skrevet Januar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 det er lett å sparke til den ihvertfall. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Januar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 Er det vanlig at man har plass til en kabel i midten eller er det spesielt? En ting til. Jeg trodde signalkabel var høyttalerkabel. Hva er forskjellen på disse? Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hillmeister Skrevet Januar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 Er stort sett plass til kabler i midten av bilen, skal være ganske spesiellt for ikke å få plass til det... gjerne teip/lim/skru fast kablene også !! signalkabel gir signal fra spiller/dsp til forsterker høytalerkabel gir signal fra forsterker til høytaler Siter Tja.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Januar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 Originally posted by ALJ_GSi det er lett å sparke til den ihvertfall. Tror ikke det, da hadde vel hanskerommet blitt ødelagt for lenge siden. Den ligger i rommet mellom hanskerommet og beskyttelsen under dashbordet. Har heller ikke hatt problemer med varme, selv om vifta går over 50% av tiden på den. Tar meg forresten en tur bort til dere på fredag, trenger nytt frontsett;) Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Januar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 hyggelig at du kommer bort om. Det kan være trangt å legge kabler forrover langs midten, men det har jeg løst på en bra måte og jeg kan anbefale alle å gjøre det på den måten. alle veit at det er lurest å ha størst mulig kvadrat på ledninga og dette kan lett bli store ledninger. derfor så har jeg brukt vibe flat høytalerledninger i bilen min. disse er helt flate og dermed enkle å trekke under teppe. de er kanskje litt over en millimeter tykke, men fortsatt god kvadrat fordi de er bredere i steden. har også et annet merke som har dette og det er lanzar, de er enda større kvadrat. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg