JChE Skrevet September 13, 2009 Rapporter Share Skrevet September 13, 2009 Kjøper en Galant 2,0glx billig av min bror om et par måneder. Det er et par små feil på den, jeg har ikke sett på det selv enda,siden bilen står i kristiansand. 1: Ac har sluttet å virke etter at bilen har stått ei stund. Regner med dette betyr at systemet er tomt for gass? Grunnen til at jeg spør er bare for å finne ut om det er noe spesielt som pleier å lekke her på disse bilene, eller om det er som alle andre biler. 2: Det forsvinner ganske mye servoolje, han må fylle nesten hver gang han bruker bilen. Noe spesielt jeg kan se etter her? Han sier dette skjedde etter at en kamerat hjalp han med reg.reim-bytte, mulig en slange kan ha fått seg en trøkk? Svakheter? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Oktober 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2009 Ja at det var dødt her inne på "galant"-forumet visste jeg men... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Oktober 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2009 1. Vanskelig å si siden det kan være flere ting, men å fylle på gass kan gi deg en pekepinne ;-) 2. Har du sett rundt tannstanga etter lekkasje? Rift i mansjettene o.l Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Oktober 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Sjekk ventilene til gass-rørene foran på motsatt side av batteriet :) Åpne lokket og trykk og sjekk om det kommer mye gass ut. Merker det om det er høyt eller lavttrykk på gassen :) Vist ikke det går så vet eg ikke. Har A/C problemer selv men har fyllt på med gass uten hell. Har autoklima da og når tempen ute går over 21c så slutter kaldluften å komme :( Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Oktober 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2009 Takk for tips, det årner seg sikkert :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg