thoblo Skrevet September 11, 2009 Rapporter Share Skrevet September 11, 2009 noen bilder av poloen våres. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askoy_s40 Skrevet September 15, 2009 Rapporter Share Skrevet September 15, 2009 Ser bra gjennomført ut dette her da! ;) Hvordan har du foresten gjort det med taket innvendig? Sprayet det svart eller lagt på trekk? Siter * 05 Audi A4 B7 1,8TQ S-line * 96 VW Polo Colour Concept x 94 VW Golf MK3 (solgt) x 96 Volvo s40 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thoblo Skrevet September 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2009 Ser bra gjennomført ut dette her da! ;)Hvordan har du foresten gjort det med taket innvendig? Sprayet det svart eller lagt på trekk? taket innvendig er ikke sprayet. det er trekt med alcantara stoff. først så tok jeg ut hele taket. så hadde jeg på masse polyester på hele taket slik at det ble stivt. så sprayet jeg på lim og la på stoffet. veldig enkelt egentlig :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thoblo Skrevet September 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2009 Her er premiene vi har fått på div biltreff i sommer :) Gatebil festivalen rudskogen mai: 2.plass Best Female Ride Gatebil festivalen våler juli: 2.plass Best Female Ride Bådstø Treffen August: 1.plass Peoples choice DMstylingtreff Holmestrand august:1.plass Innovation Nordic Tuner Awards: 1.plass Best Female Ride Norway Nordic Tuner awards: Denne plassen er en finale plass til bilmesse i finland hvor bilen skal representere den beste jente bilen i norge, hvor man konkurrere om å bli best i norden. du konkurrere mot sverige,danmark og finland. Dette er de premiene vi har fått i sommer. Og vi kommer sterkere tilbake neste år :) Med noen forandringer:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thoblo Skrevet Oktober 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2009 Video fra xtreme show Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg