robhaugen Skrevet Januar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2004 her er en skikkelig bra driftefilm.. De snakker japansk så det er vel 4-5 ord som er forståelig men det går nok greit :D Ikke er det musikk heller.. bare motor og dekklyd. JapDrift (lagre mål som..) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Januar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2004 Tusen Tusen takk robhaugen for en SYKT bra videolink.. Seriøst GROM drifte video, og anbefales til alle! SUUPANICE :D uff jeg trenger mange mange fler videokameraer hehe Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Januar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2004 Denne er helt fantastisk og sier litt om hvilken status denne sporten har i Japan. Taniguchi i den røde s15 kjører forøvrig den ene Denso Supra'n i JGTC GT500, så dette er proffe gutter. Utrolig smooth kjørt. Kanskje ikke like spektakulært som noen av Trueno gutta, men mye mer presist og elegant. I like! Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robhaugen Skrevet Januar 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 :) godt at dere er fornøyde da.. Jeg tror det er en av de beste doriftofilmene jeg har sett selv om jeg normalt sett ikke liker uten musikk for de andre filmene jeg har sett uten musikk blir det bare dekkhyling og det er ikke såå spennende å høre på i 5-10 minutter.. men her er det mye motorlyd, litt dekkhyl og veldig masse kvalitetskjøring.. Den eneste bilen jeg ikke syns passa inn der var den grønne "GT" RX7'en.. han kjørte for tamt i forhold til vennene sine.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Januar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 Originally posted by robhaugen Den eneste bilen jeg ikke syns passa inn der var den grønne "GT" RX7'en.. han kjørte for tamt i forhold til vennene sine.. Selvsagt litt morsomt at du sier det siden det er Taniguchi som kjører den også :D Sikkert bare det at det ikke er hans egen bil. Den røde Silvia s15 er den han kjører i konkurranse ;) Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robhaugen Skrevet Januar 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 Originally posted by FSR Selvsagt litt morsomt at du sier det siden det er Taniguchi som kjører den også :D Sikkert bare det at det ikke er hans egen bil. Den røde Silvia s15 er den han kjører i konkurranse ;) Var det samme typen som kjørte den røde Silviaen (første bil) og den grønne RX7'en? Sånn går det når man ikke følger med.. :rolleyes: Og det "verste" med det er at den første bilen kjørte "best" mens RX'en kjørte "feigest" så det er nok ikke umulig at han ikke turte å kjøre max med RX'en.. og det er en good trøst for oss vanlige dødelige at selv de er redde for bilene "sine" :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet Januar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 Finfin video. Den andre røde Silviaen er da ikke en S15?(den Kumakubo kjører)Ser mer ut som en S14, med mindre de har andre betegnelser. Hvilket merke/type er den de kaller Soarer? Jeg har et inntrykk av at wankelmotorer tåler en god del juling, så hvorfor ta det mer rolig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroffer Skrevet Januar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 Dritbra video! masse heder og ære til deg som fant den!! :D Er det ikke en s15? står jo hvilke biler de bruker i filmen..? Siter æ hadde først en honda shadow, så en bmw 320i, men nu, ja nu går æ.. eller får æ haike? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 Originally posted by 70c Finfin video. Den andre røde Silviaen er da ikke en S15?(den Kumakubo kjører)Ser mer ut som en S14, med mindre de har andre betegnelser. Hvilket merke/type er den de kaller Soarer? Jeg har et inntrykk av at wankelmotorer tåler en god del juling, så hvorfor ta det mer rolig? Soarer er en Toyota. http://www.autospeed.com/cms/A_1187/article.html?popularArticle Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Knall film! Poenget med den grønne RX7'n var vel å kjøre med grep/sette gode tider? Han siste føreren (med "diskré", rosa S15) ga litt sånn Hattori Hanzo-feeling... Hehe. Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 Originally posted by ha|||on Han siste føreren (med "diskré", rosa S15) ga litt sånn Hattori Hanzo-feeling... Hehe. Åssen føles det a..? :) Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IPturbo Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 Beste dekkreklamen jeg har sett! Hadde nok blit sterk kost for torild om de hadde vært sånn her. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 bra film =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hissig_Pannekake Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 i den første bilen vi er inboard i så er det en godlyd fra dumpen...hvilken dump lager denne lyden? eller er det bare wastegaten? trodde ikke den laget så mye lyd, hvis noen vet så skrik ut hvilken dump som lager denne lyden eller hvilke dumper som kan moddes til og lage denne lyden... Siter 2010 VW Scirocco X 2010 Passat CC Carat X 2009 VW Tiguan X 2009 VW Passat highline dsg X 2009 Golf 6 TSI X 2008 BMW 318d x 2008 BMW 118d and the list goes on Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 Originally posted by IPturbo Beste dekkreklamen jeg har sett! Hadde nok blit sterk kost for torild om de hadde vært sånn her. Tommy heheh, god dekkreklame ja :D torild hadde sikkert begått selvmord hadde hun sett denne filmen. amen. Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg