Jean Rocket Skrevet September 8, 2009 Rapporter Share Skrevet September 8, 2009 Har en Mazda 262 88 mod med helt baksete. Skal kjøpe setetrekk siden setene ikke er helt fine. Har ikke så mange bil rekvesita butikker rundt her jeg bor så har leita på nett. Stort sett er det til delte bakseter, eller bøtt-øgly. Tips? Helst ikke koste skjorta heller.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brain Skrevet September 12, 2009 Rapporter Share Skrevet September 12, 2009 Kjøpte mitt på Biltema. Svart trekk med "RACING" på. Ikke oppsiktsvekkende, men ikke bøtt-øgly heller:P Kjøpte feil første gang og fikk til helt baksete så du kan prøve der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet September 12, 2009 Rapporter Share Skrevet September 12, 2009 Biltema har nesten bare trekk til hel rygg(av en eller annen grunn) så du bør prøve der ja. Et annet tips er å unngå setetrekk av 100% polyester, av to grunner: 1.Det er klamt å sitte på i lengden 2.Du får elektrosjokk av uante dimensjoner hver gang du går ut av bilen, pga statisk elektrisitet. Dette gjelder bare når det er tørr luft da, som det er om sommeren. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IceWings Skrevet Januar 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2010 Hei, jeg har orginalt setetrekk til både sete å rygg om du er interessert?? Men det er et JÆVLA MAS Å FANSKAP å trekke om!! Har nettopp trekt om til nytt skinninteriør fra USA!! BLei steike fint! MEN ALDRI I LIVET OM JEG GJØR DET IGJEN!!!! ANBEFALER at du kjøper et universalt overtrekk på Biltema ja!! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg