ole Mg Skrevet September 8, 2009 Rapporter Share Skrevet September 8, 2009 har en bil som hadde orginalt f motor med lh2,4. så fikk jeg tak i en b234fa motor å sette den i men den er ille tung startet men starter med en gang når jeg tar av bensinslangen? går heller ikke å gi bånn gass da den bare putrer å dauer lissom. noen som vet om noe som kan ha skyld i dette? har testet å bytte temp giveren som går til hjernene uten at det hjalp. noen som vet om deter forskjellig bensin pumper? går det evnt å sette på en justerbare btr å justere ned trykket? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen_Rana Skrevet September 8, 2009 Rapporter Share Skrevet September 8, 2009 Og hvilket bensinsystem bruker B234FA? Har ikke hørt om denne motorkoden, så enten er det 2 skriveleifer ute å går eller så lærer jeg noe nytt i dag og.. :D Åpner dysene ? Har du målt bensintrykk ? Tenning på rett tidspunkt ? Tett retur ? Diverse ting jeg kom på i farta! Siter Volvo 245 78 mod Prosjekt Turbovogn Volvo 240GLE Prosjekt Bruksbil Volvo 242 76 Mod Bilcrossbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole Mg Skrevet September 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2009 står i hvertfall b234fa på blokka:P er lh2,4 hakke testa dyser å sånn for den ble tattut av en bil som gikk som den skulle. gnisten å skal jo vare bra for hvis jeg har gasspadalen i en viss possisjon drar den bra. noen formeninger om hvem av disse jeg bør kjøpe? http://kimmit-sport.com/e-shop/product_info.php?cPath=129_26&products_id=464 http://kimmit-sport.com/e-shop/product_info.php?cPath=129_26&products_id=1101 http://kimmit-sport.com/e-shop/product_info.php?cPath=129_26&products_id=615 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet September 8, 2009 Rapporter Share Skrevet September 8, 2009 Har du hjernen til denne motoren? Målt bensintrykket. Har du ikke hjernen til motoren så bruk i det minste dyser/givere til 8V på den da. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole Mg Skrevet September 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2009 har hjernene til den. nei har ikke utstyr te å måle det. men har testet å bytte bensin trykk regulatur fra F motoren som sto i da de er helt like å er samme dele nummer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 11, 2009 Rapporter Share Skrevet September 11, 2009 Unødvendig å kjøpe ny BTR hvis du har 2 orginale, og det ikke er noe forskjell på de 2. Hmm.. Jeg aner faktisk ikke hva det kan være for noe :P Prøvd å lese feilkoder? Hva skjer om du kobler av LMM f.eks? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole Mg Skrevet September 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2009 har prøvd å koble den av bytte den å er ingen feil koder:( blir gal.... er det det hvite bensin relet som styrer dysene eller det som sitter på ekspansjons tanken? kanskje det henger på så dysene står oppe hele tiden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen_Rana Skrevet September 13, 2009 Rapporter Share Skrevet September 13, 2009 Prøv å skru av fuelrailen med dysene påmontert og løft opp slik at du ser hvordan dysene fyrer du ! :) Siter Volvo 245 78 mod Prosjekt Turbovogn Volvo 240GLE Prosjekt Bruksbil Volvo 242 76 Mod Bilcrossbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole Mg Skrevet September 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2009 men er bare å komme med ider om noen har det. har ikke fått skrudd av dysene å sjekket dem venter te jeg har nye o-ringer så jeg får satt dem i igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240gunnar Skrevet September 15, 2009 Rapporter Share Skrevet September 15, 2009 Trenger ikke nye o-ringer.. Siter 1990 Volvo 240 B230FT 1986 Daihatsu Rocky 1989 Polaris indy 440 2001 Polaris Edge 600 1999 Cagiva Mito 125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole Mg Skrevet September 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2009 syns de pleier å svelle ut så de lissom blir for store. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole Mg Skrevet September 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2009 har nå skrudd ut dysene å de var helt fine. den puttrer mye mindre når den er kald når den blir varm er den håpløs. men syns ikke den drar før jeg har 3-4 tusen omdreininger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole Mg Skrevet September 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2009 ingen som har noe ide om hva det kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet September 24, 2009 Rapporter Share Skrevet September 24, 2009 Ikke temp føleren til sprutet som tuller. slik at den tror det er kalldt hele tiden å pøser på bensin. derfor den går bra når det er kaldt.. men dauer av når den blir varm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole Mg Skrevet September 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2009 har prøvd å bytte den c. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg