Fr@nk Skrevet September 7, 2009 Rapporter Share Skrevet September 7, 2009 Har då godt til innkjøp av "Blueboy" Poloen som sikkert mange av dere har hørt om. Slik så bilen ut da bilen var på sitt beste: Så etter dette har bilen hatt et par eigere som etter min meining ikke burde fått kloa i denne her, da dei har såtte på div klistermerker, fangere, lykter som ikke var heilt i smak. Pluss dei har "sarva" ned bilen en del, så var ikke et vakkert syn av bilen når jeg var å såg den: Men har god arbeidslyst, og tilgang til både mekansik verksted og karoseri verksted, så ser ikke på dette som umulig! Denne skal bli bra bra igjen !! Bilder fra en kjapp økt etter arbeid i dag, måtte bare sette på Work felgene igjen så jeg klarer å se håpet Så videre planer er: ( ) Ribbe bilen innvendig pga vannlekasje og få den tett igjen ( ) Rense interiøret og behandle skinnet ( ) Få av fronten fort som f**n (ikke at den er så drit stygg, men Blueboy skal ikke ha slik front) ( ) Sette på RS2 fangeren ( ) Fikse bakfangeren (den nederste lippa er revet bort) ( ) Få av lakken på baklyktene (er jo så svarte at det kommer knapt lys gjennom) ( ) Rubbe og polere bilen skikkelig (med proft utstyr) ( ) Lakke oppigjen alle hjulbuene og panseret pga små rust angrep pga steinsprang og subbing ( ) Anlegget trenger en gjennomgang for å finne ut hva som virker i.o.m at det har vore fukt i bagasjerommet. ( ) Skifte div slitedeler som ei bærekule, noen foringer, samt overhale bremser bak (henger på) ( ) Tone ruter rundt hele Det er det jeg kommer på no i farta, men kom gjerne med innspill om tips som kan gjørest slik at den blir enda penere Med andre ord, den skal Gjennoplives!! Har jo vert sykt pen en gang!! Siter VW Golf MK3 Prosjekt tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askoy_s40 Skrevet September 8, 2009 Rapporter Share Skrevet September 8, 2009 Se der ja! Grattis med ny bil, har sett mye på bilder av denne! Jeg hadde kontakt med forrige eier for en tid tilbake angående kjøp av RS2 fronten, men han klarte aldri å få den sendt til meg!! angry2 Så bare til å gi en lyd om du ikke vil ha den, hehe;) Virker ihvertfall som at du kommer til å ta godt vare på den, skal bli spennende å følge med her fremover! :) Siter * 05 Audi A4 B7 1,8TQ S-line * 96 VW Polo Colour Concept x 94 VW Golf MK3 (solgt) x 96 Volvo s40 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thoblo Skrevet September 11, 2009 Rapporter Share Skrevet September 11, 2009 hei. fin polo da..... men ser du har samme front fanger som vi har på våres polo :) kjøpt fangeren nå eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fr@nk Skrevet September 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2009 hei. fin polo da..... men ser du har samme front fanger som vi har på våres polo :) kjøpt fangeren nå eller? Hei, takk for det:) Fangeren sto på når jeg kjøpte den, men er tatt av nå pga skal sette på den orginale RS2 fangeren igjen:) Kommer sikkert en Update i morgen;) Siter VW Golf MK3 Prosjekt tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thoblo Skrevet September 14, 2009 Rapporter Share Skrevet September 14, 2009 oki. :) det blir sikket bra. :) litt fint for oss på en måte. hehe. vi har ikke sett noen andre poloer med samme frontfanger enda. og trodde vi va de eneste med den. :) blir kult å se bilen slik den var. kanskje vi møtes på treff neste år Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg