Jonte Skrevet September 2, 2002 Rapporter Share Skrevet September 2, 2002 Noen som har en mk1 / mk2 Golf Cab? Gli versjonen.. med 112hk.. som i 8v mk2 golf. går disse greit? er dette en grei bil eller er det mye trøbbel? er kallesj tett og er det ok å ha den på vinteren? osv.. noen som har erfaring, synspunkter og meninger om dette? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet September 2, 2002 Rapporter Share Skrevet September 2, 2002 Jeg har en golf mk1 Cab til salgs! :D 1986 modell Golf Grønn met med svart cab 157.000 km Garantert 112 hk GLi Svarte skinnseter Ny lakk 00 90 fangere S/V dekk Generelt i god stand - Pris 40.000,- Kan diskuteres Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 2, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2002 bilde? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet September 2, 2002 Rapporter Share Skrevet September 2, 2002 Har ikke bilde, men hvis du bor i Oslo kan du jo bare stikke innom en tur i løpet av uka hvis du vil! Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet September 2, 2002 Rapporter Share Skrevet September 2, 2002 Det er en 91 mod med GLI. Du Får ikke den helt store fartsfesten med en slik bil. Men det går greit nok. Den har langt fra det samme trykket du finner i MK1 GTIen. For og få det til og sitte på veien må du selvfølgelig gjøre som med alle andre golfer, senke og ha litt større hjul. Kalesjen er tett hvis du parkere på rett vei. men parkerer du i nedoverbakke må du regne med at teppet ditt blir litt vått. Sørg for at understellet er fri for rust på en du skal kjøpe. Dette er et gjenomgående problem. Hvis det er mere du lurer på er det bare og spørre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 2, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2002 er dem greie å trimme da? :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet September 2, 2002 Rapporter Share Skrevet September 2, 2002 Joda. den er lett og sette på noe stasj som får opp hk antallet. Man kan jo alltids sette på en G-Lader eller noe. Har valgt og ha motoren min original. Skal jeg først trimme setter jeg like godt en helt ny motor nedi (vr6). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 2, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2002 hva koster noe sånt som en vr6 motor og drivverk osv? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet September 6, 2002 Rapporter Share Skrevet September 6, 2002 Det blir dyrt. Man må jo oppgradere alt som heter bremser understell osv... Tipper at en komplett ombygging blir på 50 lapper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet September 9, 2002 Rapporter Share Skrevet September 9, 2002 Golf 1 med VR6 får elendig vektfordeling,er bedre å satse på en turbokonvertert G60 motor evt en 1.8T 20V Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi coupe Skrevet September 18, 2002 Rapporter Share Skrevet September 18, 2002 vil du ha den godkjent med enkle midler å greit med hk hadde jeg villet brukt 1.8l går vist fint å lure dem opp i ca 160-70hk å da har du marskin.men det koster litt da.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.