Mondeo_85 Skrevet September 6, 2009 Rapporter Share Skrevet September 6, 2009 Prøvde å søke litt rundt her, men fant ikkje svar på spørsmålet mitt.. så prøver ein tråd eg... Sku ha koblet opp ei turbotrykk klokke på golf tdi 130hk min. men litt usikker på ka slange eg kan koble meg inn på, finne liksom bare ein slange som går ut fra insuget, og den kommer ut fra ein regulator trur eg.. da e det vel lite vits i å koble seg inn på den.. Er vel kansje noen som har gjort dette selv som kan komme med tips.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bora2000SR Skrevet September 7, 2009 Rapporter Share Skrevet September 7, 2009 om du finner turboen å ser den lille runde dimgsen der.(orginal wastegate) der går det en slange inn på.. litem tynn en. klipp den på midten og sett på det t-stykket som følger med når du kjøper deg turbotryksmåler. enkelt:P Siter Team Low And Slow - VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985 x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982 x Mazda 626 2.0 1987 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danny Skrevet September 12, 2009 Rapporter Share Skrevet September 12, 2009 om du finner turboen å ser den lille runde dimgsen der.(orginal wastegate) der går det en slange inn på.. litem tynn en. klipp den på midten og sett på det t-stykket som følger med når du kjøper deg turbotryksmåler. enkelt:P Går det ann? holder akkuart på med det samme på min, og skulle til og fikse det i dag. Har hørt at jeg må lage hull i innsug slangen og lime og tette der for og få det rikige trykket? Siter Golf 4 1,9 tdi 2001 - 4motion http://www.bilforumet.no/golf-4/241296-golf-4-edition.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danny Skrevet September 13, 2009 Rapporter Share Skrevet September 13, 2009 Men det du sier blir jo uansett feil. Når du har en Diesel bil så må man borre hull enten i innsug slangen, skru og lime på en bremsenippel, og måle trykker derfra. Eller så kan du borre og gjøre det samme i intercool røret, eller det originale firkantet plast røret som går opp. Da får du rett måling på trubotrykket. Siter Golf 4 1,9 tdi 2001 - 4motion http://www.bilforumet.no/golf-4/241296-golf-4-edition.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg