JeltZ Skrevet Januar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2004 Nå kommer den rare historien om girkassens død? ------------------------------------------------------------------------------------ Nana så var vi ute og kjørte. "Nei nå har jeg lyst på en pølse!" sa Glenn. Så vi tok turen til on the run på Haslum. Når vi skulle dra så satte jeg bilen i revers og begynte å rygge, plutselig så spratt giret ut av sin posisjon og ble rart! Jeg startet så bilen på nytt da jeg håpet at den ville bli bedre, men NEIDA! Etter en del om og men så fikk jeg bilen inn i andre gir og kjørte så hjem. to be continued! ----------------------------------------------------------------------------------- Noen som kan hjelpe meg og komme med hint og tips om hva som kan være galt? Og eventuelt hva som kan gjøres utenom det drastiske tiltak bytte girkasse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spenol Skrevet Januar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2004 Originally posted by JeltZ Noen som kan hjelpe meg og komme med hint og tips om hva som kan være galt? Bra historie :) Det er nok bare et stag (aaargh, husker ikke den eksakte betegnelsen - växellänkage på svensk) mellom gearkassen og rørepinnen som har hoppet av. Har hørt at det skjer en del på Pug 205/405 blant annet. Det årnær sæ. Siter A quitter never wins. A winner never quits. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeltZ Skrevet Januar 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2004 okai takk for tipset :D skal se på det senere i dag.. sammen med en fyr som kan litt mere enn meg..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeltZ Skrevet Januar 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2004 hm.. folka fant ut at den trengte eu kontroll så de døtta den inn på verksted :) også finner verkstedet (som hører til stedet vi kjøpte bilen) ut at vi har ulovelige vinterdekk :rolleyes: så da ble det nye vinter dekk for 1k hihi og det staget tok de når de først var i gang så da tror jeg at bilen er ferdig i morgen eller noe *gledeseg* blir kjekt å slippe å stresse så sykt mye med å skaffe bil og sånt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg